Mielipiteitä Lidlin Inferno-pizzasta?

Vierailija

Ostin Lidlin inferno-pizzan tänään. Olin tosi yllättynyt, että maksoi vain 1,8e, vaikka on ihan täysikokonainen pizza! Laitoin uuniin ja ihan kivasti oli hyviä täytteitä, mm. terveellistä sipulia ja muuta hyvää. Oli myös kivan tulinen, ihan kuin olisi ravintolaruokaa syönyt ja mihin hintaan! Huomenna ostan noita pakastimen täyteen muksuille kanssa, tykkäsivät paljon kun annoin heidän maistaa biusan ja noin halpaan hintaan tullaan säästämään välipalakustannuksissa! Mitä mieltä olet itse Lidlin Inferno-pizzasta?

Sivut

Kommentit (58)

Vierailija

Asiaa puhut!

Lidl on muutenkin paras kauppa ja hinnat ovat TODELLA halpoja verrattuna S- ja K-Mafian liikkeisiin. Inferno-pizza on erinomainen tuote ja itsekin eilen hain noita pari kaupasta!! Meille nuorimmaiselle liian tulista kamaa, mutta teini-ikäinen poju vetelee noita kuin viimistä päivää!!

Vierailija

Pitää olla kunnon känni ettei huomaa tulisuutta. Nipistelee vielä seuraavanakin päivänä. Ei sovi pilteille.

Vierailija

Minusta oli kauhean ei tulinen mutta polttava :( ei maistunut oikein muu kuin se polttelu ja vesi tuli silmistä. Vaikka ihan mausteisesta ja tulisesta ruoasta tykkäänkin.

Vierailija

Olen samaa mieltä AP:n kanssa. Lidlin Inferno-pizza ja Lidlin pizzat ylipäätään ovat todella korkeatasoista ruokaa, ainakin valmisruokasarjassa. Meidän perhe on näitä mättänyt jo pitkään ja hyvin tuntuu kaikille maistuvan!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mielestäni se ei ole kauhean tulinen. Söin yksin kun miehestä se oli liian tulinen.

Ai miehelle liian tulinen? :D Hehee :DD

Vierailija

Kyllä, Lidlin pitsat ovat ravintoarvoiltaan aivan loistavaa ruokaa lapsillesi, heistä kasvaa terveitä ja reippaita ihmisiä kun saavat hyvälaatuista Lidlin einestä!

Meillä ollaan miehen kanssa jo lopetettu töiden teko, että on enempi aikaa jäystää Lidlin Inferno-pitsoja, näähän on niin halpoja, että työttömyyskorvaukset riittää ihan mukavasti. Katotaan kaikki päivät Emmerdalen uusintoja ja syödään näitä ja kiitetään Jumalaa siitä miten hyvin asiat voi olla. 

Tähän asiaan mitenkään liittymättä, olisko jollain vinkkejä vatsakipuun? 

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat