Yksin lomareissulle?

Vierailija

Varasin matkan, en saanut kaveria, joten lähden siis yksin. Millaisia kokemuksia on yksis matkustamisesta? Kreikkaan olen menossa.

Kommentit (3)

Vierailija

Olen matkustanut jo 10 vuoden ajan etupäässä yksin. En halua edes ketään matkakaveria, ne vaan hidastaa ja ärsyttää matkalla. Yksin saa olla vapaa ja päättää itse kaikesta.

Vierailija

Olen reissannut usein yksin Kreikassa ja muuallakin. Mitään ongelmia ei ole ollut vaan olen saanut olla rauhassa. Hyvää reissua!

Vierailija

Ellen matkusta perheen kanssa, matkustan yksin. Minulla ei ole edes niin hyvää ystävää, että jaksaisin hänen juttujaan viikkoa. 

Plussat: yksin on aivan vapaa tekemään mitä huvittaa, ei tarvitse ottaa toista huomioon missään asiassa. Tutustuu paljon helpommin uusiin ihmisiin. On oma rauha hotellihuoneessa, ne harvat hetket kun siellä on nukkuma-ajan ulkopuolella. Ei tarvitse säätää yhtään mitään tyyliin: kiertele sinä siellä ja minä täällä, nähdään silloin ja silloin jne...

Sopii minulle! Minulla ei koskaan ole ollut sellaista tyttökaveria kuin muilla, jotka eivät vessaankaan yksin pääse. Suosittelen kokeilemaan ja niinhän sinä nyt teetkin. 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat