Amiksen käyneet! Apua yrityssuunnitelman kanssa!

Vierailija

Onko joku tehnyt amiksessa ton liiketoimintasuunnitelman ja sen näytön? Itse teen paraikaa ja palautus on huomenna, näyttö perjantaina. Olen ihan pulassa tämän kanssa kun en edes ole löytänyt arviointikriteerejä(sitä taulukkoa missä lukee mitä vaaditaan ykköseen, kakkoseen ja kolmoseen) että millä pääsen läpi, plus en tajua yhtään mitään verotuslaskelmabudjettilakipykälä asioista :((( Jos joku tietää mistä löytyy noi kriteerit niin voisitko linkata kiitos. Olen yrittänyt googlettaa. Olisi kiva tietää onko mulla mitään mahdollisuuksia päästä läpi.

Kommentit (7)

Vierailija

Ei meillä tarvittu mitään verotuslaskelmabudjettilakipykäläjuttuja... Eiköhän oo aika ala/koulukohtasta, kysypä kurssikavereilta miten ne on hommat pähkäilleet!

Vierailija

Yhdessä ollaan pähkäilty ja aika paljon tollasta turhaa sontaa sinne pitäisi saada mutta se ei ole selvinnyt että onko ne pakollisia läpipääsyyn. Siksi kaipailisin sitä arvosteluasteikkoa muttakun mistään ei löydy sitä.

Vierailija

Ettekö muista mitä Halonen on opettanut, että yritykset on turhia ja vaan riistäävät palkansaajaa. Ottakaa tavoitteeksi julkinen. On pitkä ja leveä leipä.

Uusimmat

Suosituimmat