Onko yleistä että mies ei laukea kännissä?

Vierailija

Vai onko vika mussa?

Kommentit (12)

Vierailija

On se kai yleistä. Mun mies ainakin sanoi kun alettiin tapailla että seisoo kyllä mutta jyystää voi vaikka maailman tappiin saakka eikä laukea. :D

(On kyllä mun kanssa lauennut joka kerta, olen hieman iloinen siitä.)

Vierailija

On. Mun miehellä ei edes ota eteen eikä ole mikään alkon suurkuluttaja edes. Ihan jo pari saunakaljaa voi tehdä sen että on puolikova ja laukeaminen todella, todella vaikeaa.

Vierailija

No on!

Itse  en kännissä suostu koskaan harrastamaan seksiä, kun se ei suoraan sanoen tunnu yhtään miltään. (olen nainen)

Vierailija

Jo pieni alkoholimäärä leikkaa mieheltä parhaan herkkyyden ja nautinnon. Kun humalatila syvenee, tunto peniksestä katoaa jopa melkein kokonaan. Varsinkin, jos mies ei enää ole nuori, ja kondomikin on käytössä, tilanne ei ole kiva ollenkaan.

Vierailija

On tavallista, vika ei ole sinussa. En muuten näin naisena itsekään saa helposti jos ollenkaan, jos olen humalassa.

Vierailija

Seisoo kyllä, mutta laukeamisessa kestää ja kestää eikä se edes lopulta tunnu oikein miltään. Riippuu tietysti siitä, kuinka paljon on juonut.

Sen verran tulee usein vaimon mieliksi kuitenkin pantua, että hän saa ja jos hänkin on ottanut eikä tunnu tulevan niin suulla loppuun; niin kännissä ei vielä koskaan ole ollut etteikö suuseksillä saisi. Itse otan "vahingon" takaisin aamulla. 

Uusimmat

Suosituimmat