YleXän uusi juontaja..

Vierailija

Kuvittelenko omiani vai onko joku muukin kuunnellut sillä korvalla, että iltapäivän Työharjoittelussa-ohjelmassa Hätösen ja Poikeluksen kanssa oleva uusi miesjuontaja tulee koko ajan jotenkin vähätellyksi ja morkatuksi juontajanaisten taholta? Puhuvat jatkuvasti päälle ja katkaisevat Mikan Parikan puheen pitkäksi aikaa omilla jutuillaan, kyseenalaistavat ja lyttäävät Mikaa. Ja ovat antaneet sille nimeksikin "Palikka". Mikan ääntä ei oikeastaan kuule naisten juttujen lisäksi ollenkaan. Edes ohjelman välillä kuuluvassa mainoksessa ei kuulu Mikan nimeä..mainitaan aina vain naisten nimet, ja he eivät edes itse sano radiossa että Mikakin on siellä. Aina sanovat vain että "Jenspa ja Alma täällä." Uusi juontaja on kyllä sopiva tyyppi iltapäivään ja hauska, mutta veikkaan että kolmikko ei tule kuitenkaan pitkään jatkamaan noin. Joku tuossa nyt ontuu..

Kommentit (9)

Vierailija

Olen feministinä samaa mieltä kanssasi, erittäin ala-arvoinen ote eikä ollenkaan hauska. Elämme nyt kumminkin jo vuotta 2016. Huoh.

Vierailija

Kuunnellut samaa. Eivät ikinä millään tavalla huomioi mitä Parikka sanoo tai ota mukaan keskusteluun eivätkä anna tilaa. Outoa kyllä. Olen ennen tykännyt Jenspasta ja Almasta, mutta nyt on joku nihkeys ja ärsyttävyys kuultavissa koko ajan heidän äänistään.

Vierailija

Oletko ennen kuullut Almaa radiosta? Täydellinen esimerkki itsekeskeisestä minä-minä-minä-sukupolvesta, joka on mielestään oikeassa, eikä kykene minkäänlaiseen itsekritiikkiin. Täysin huumorintajuton tapaus, joka julistaa omaa mielipidettään ainoana totuutena.

Jenspa on sentään hauska ja itseironinen, mutta ei tuossa seurassa voi olla oma itsensä.

Vierailija

Se on kyllä sääli, kuinka alas tuo kanava on mennyt suhteellisen lyhyessä ajassa. No, nuorisokanavahan se on ja varmaan edustaa sitten nykynuorisoa hyvin. Tätä kyseistä ohjelmaa en ole kuunnellut.

Tuosta vähättelystä täytyy sanoa, että sitä on ollut YleX:llä joskus aiemminkin, ainakin hieman havaittavissa. Nimittäin se Timppa oli joskus aloitellessaan mun mielestä myös aika pellen roolissa siellä ja siihen viitattiin aika yksinkertaisena tyyppinä usein. Muistaakseni Mäkkärin ja jonkun muun kanssa ainakin oli silloin samassa ohjelmassa. Se oli kylläkin enemmän ajoittaista, eikä niin paha, mutta samoja piirteitä. Sittemmin sekin on tainnut nousta hierarkiassa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Se on kyllä sääli, kuinka alas tuo kanava on mennyt suhteellisen lyhyessä ajassa. No, nuorisokanavahan se on ja varmaan edustaa sitten nykynuorisoa hyvin. Tätä kyseistä ohjelmaa en ole kuunnellut.

Tuosta vähättelystä täytyy sanoa, että sitä on ollut YleX:llä joskus aiemminkin, ainakin hieman havaittavissa. Nimittäin se Timppa oli joskus aloitellessaan mun mielestä myös aika pellen roolissa siellä ja siihen viitattiin aika yksinkertaisena tyyppinä usein. Muistaakseni Mäkkärin ja jonkun muun kanssa ainakin oli silloin samassa ohjelmassa. Se oli kylläkin enemmän ajoittaista, eikä niin paha, mutta samoja piirteitä. Sittemmin sekin on tainnut nousta hierarkiassa.

Itse asiassa Timppa katosi kaikessa hiljaisuudessa kanavalta joskus syksyllä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa Timppa katosi kaikessa hiljaisuudessa kanavalta joskus syksyllä.

Tuo Timpan lähteminen tapahtui kyllä todellakin hiljaisuudessa. Joku kerta vain tajusin, ettei ole Timpan ääntä enää pitkiin aikoihin kanavalla kuulunut. Sehän taisi vielä jossain vaiheessa juontaa jotain ohjelmaa ihan yksinkin. 

Uusimmat

Suosituimmat