Miksi vaimot väsyvät?

Vierailija

Miksi tavoittelevat niin korkeaa elämän tasoa, niin järjestelmällistä elämää ja kotia että kaikki muutkin vierellä ahdistuvat ja väsyvät? Elämässä pääsee hautaan helpommallakin kuin hankkimalla sydänkohtauksen joka likatahrasta ja postikortista.

Eikä naiset tosiaan osaa elää rennosti ja olla nalkuttamatta vaan kokevat, että ainoa tapa elää on ajaa parisuhde avioeroon nalkuttamalla mies pois tai kuoliaaksi!

Sivut

Kommentit (52)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi tavoittelevat niin korkeaa elämän tasoa, niin järjestelmällistä elämää ja kotia että kaikki muutkin vierellä ahdistuvat ja väsyvät? Elämässä pääsee hautaan helpommallakin kuin hankkimalla sydänkohtauksen joka likatahrasta ja postikortista.

Eikä naiset tosiaan osaa elää rennosti ja olla nalkuttamatta vaan kokevat, että ainoa tapa elää on ajaa parisuhde avioeroon nalkuttamalla mies pois tai kuoliaaksi!

Miksi samasta aiheesta täytyy tehdä monta aloitusta?

Vierailija

Niinpä, eikös siitä ollut puhetta kuinka some on tehnyt monien elämästä pelkkää kulissia, kilpaillaan siitä kenen elämä on täydellisintä some päivityksineen. Jokainen faceen laitettu päivitys ja kuva on tarkkaan harkittua täydellisen kulissin ylläpitoa.

-mies

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Niinpä, eikös siitä ollut puhetta kuinka some on tehnyt monien elämästä pelkkää kulissia, kilpaillaan siitä kenen elämä on täydellisintä some päivityksineen. Jokainen faceen laitettu päivitys ja kuva on tarkkaan harkittua täydellisen kulissin ylläpitoa.

-mies

Tietysti miehen PITÄÄ olla kiinnostunut siitä millaiset huoneet lapsille koristellaan ja millaiset kuvat faceen laitetaan. Muuten mies on nalkutuksensa ansainnut ja ero sitä myöden tulossa. Illalla miehen on sitten urosleijonan lailla nussittava naiselle orkut, kunhan ensin päivällä on ollut nyörä koti-isä ja hempeä lastenhuoneen sisustaja!

Vierailija

En haluais valittaa, mutta silti valitan.

Myönnän että olen aika puhki tämän kuorman alla. Ja todella kaipaisin mieheltä apua, sitä olen pyytänyt ja pyytänyt muttei vaan tule. Meillä meni vuosia hyvin, kun oltiin lapsettomia, molemmat hoiti tätä kotia yhtälailla ja rempattiin tätä vanhaa taloa. Ja sitten kun jäin kotiin hoitamaan lasta, niin tietenkin hoidin kodin ja myös juoksevat asiat. Aina oli koti siisti, ruoka pöydässä ja pyykit pestyinä.

Mutta sitten kun palasin töihin, niin samaa palvelua odotetaan edelleen, mies ei nyt näy millään ymmärtävän, että nyt kun minäkin olen töissä ja tienaamassa, niin hänen kuuluu myös osallistua kotitöihin, kun ei toi imuri ole robottiautomaatti, eikä jääkaappi käy kaupassa ja hella vaan tee ruokaa. Hän on vieläpä säännöllisessä työssä, ja minulla taas niin epäsäännölliset työajat kun olla ja voi, eli olen toisinaan öitä myös töissä, ja ei mene miehelle sitten jakeluun että minunkin pitäs jossain vaiheessa nukkua, vaan esim yövuoron jälkeen mun pitäs siivota, pestä pyykkiä ja laittaa ruokaa. Jatkuvasti vihjaillaan miten kaikki on rempallaan, ja olen laiska kun nukun päiväs aikaan yövuoron jälkeen.. vaikkei itse laita rikkaakaan ristiin... Auttais paljon sekin jos hän kantais omat pyykkinsä pyykkikoriin, eikä viskoisi lattialle, tai siivoisi omat sotkunsa... Mut ei!!! En ymmärrä miten joku voi niin taantua kun oma mies, ihan kun asuis kiukuttelevan teinin kanssa. Mutta voipi olla että joku päivä vaan otan ja häivyn, niin saapi itse opetella laittamaan ruokaa ja pesemään pyykkinsä. Olis sitten mullakin enemmän aikaa olla oman lapsen kanssa.

Vierailija

Väsymys on naisen ihan itse kehittelemä selitys kyllästymiselle, sille ettei elämä tuonutkaan sitä vaaleanpunaista prinsessamaailmaa, johon jo pienestä lapsesta asti tähtäsi. Prinsessahäiden jälkeen tuo pieni kiukkupussi sai kokea, ettei maailma menekään hänen ehdoillaan ja kukaan ei ollut sitä hänelle kertonut. Se mieskin, jonka hän oli armollisesti valinnut toiveitaan täyttämään, ei enää sinisilmäisesti totellut joka ainoaa päähänpistoa, jonka prinsessa sai.

Aiemmin hän oli onnistunut vielä seksillä houkuttelemalla saamaan tuon miehen taipumaan erikoisiinkin mielenliikkeisiinsä, mutta aika oli tehnyt tehtävänsä, mies oli oppinut ja prinsessa itse taas laiminlyönyt kipinän ylläpitämisen. Hänet oli vielä huijattu vanhempiensa ja sukulaistensa toimesta hankkimaan lapsia, elämän sulostuttajia. Mitä vielä, ilkikurisia riiviöitähän niistäkin oli kasvanut, eivät taipuneet äitinsä tahtoon yhtään, eikä niiden isääkään ollut enää saanut houkuteltua käyttämään arvovaltaansa niiden pomputtamiseen äitinsä tahtoon. Syy tähänkin tietysti jo edellä mainittu ajan kuluminen.

Ei ollut prinsessalla helppoa, ei. Maailma ei millään enää suostunut pyörimään hänen ympärillään, niinkuin se oli iät ja ajat aiemmin tehnyt. Väsyihän siinä pikku lettipää, josta oli kasvanut itsekäs, ilkeä ja tiukkapipoinen vanha nainen. Ihan kuin se hänen aina lapsena vihaamansa vanhapiikatäti, josta kukaan suvussa ei pitänyt.

Vierailija

Tietääkseni miehet eivät halua kaatopaikassakaan elää, odottavat aina vaan että nainen siivoaa. Sitten ihmetellään kun se siivouspalvelu yksi päivä lakkaakin. Koittakaa nyt tekin miehet ottaa jotain vastuuta, jotka ette tikkua ristiin pistä kotona!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En haluais valittaa, mutta silti valitan.

Myönnän että olen aika puhki tämän kuorman alla. Ja todella kaipaisin mieheltä apua, sitä olen pyytänyt ja pyytänyt muttei vaan tule. Meillä meni vuosia hyvin, kun oltiin lapsettomia, molemmat hoiti tätä kotia yhtälailla ja rempattiin tätä vanhaa taloa. Ja sitten kun jäin kotiin hoitamaan lasta, niin tietenkin hoidin kodin ja myös juoksevat asiat. Aina oli koti siisti, ruoka pöydässä ja pyykit pestyinä.

Mutta sitten kun palasin töihin, niin samaa palvelua odotetaan edelleen, mies ei nyt näy millään ymmärtävän, että nyt kun minäkin olen töissä ja tienaamassa, niin hänen kuuluu myös osallistua kotitöihin, kun ei toi imuri ole robottiautomaatti, eikä jääkaappi käy kaupassa ja hella vaan tee ruokaa. Hän on vieläpä säännöllisessä työssä, ja minulla taas niin epäsäännölliset työajat kun olla ja voi, eli olen toisinaan öitä myös töissä, ja ei mene miehelle sitten jakeluun että minunkin pitäs jossain vaiheessa nukkua, vaan esim yövuoron jälkeen mun pitäs siivota, pestä pyykkiä ja laittaa ruokaa. Jatkuvasti vihjaillaan miten kaikki on rempallaan, ja olen laiska kun nukun päiväs aikaan yövuoron jälkeen.. vaikkei itse laita rikkaakaan ristiin... Auttais paljon sekin jos hän kantais omat pyykkinsä pyykkikoriin, eikä viskoisi lattialle, tai siivoisi omat sotkunsa... Mut ei!!! En ymmärrä miten joku voi niin taantua kun oma mies, ihan kun asuis kiukuttelevan teinin kanssa. Mutta voipi olla että joku päivä vaan otan ja häivyn, niin saapi itse opetella laittamaan ruokaa ja pesemään pyykkinsä. Olis sitten mullakin enemmän aikaa olla oman lapsen kanssa.

Eroa ja tee se HETI!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tietääkseni miehet eivät halua kaatopaikassakaan elää, odottavat aina vaan että nainen siivoaa. Sitten ihmetellään kun se siivouspalvelu yksi päivä lakkaakin. Koittakaa nyt tekin miehet ottaa jotain vastuuta, jotka ette tikkua ristiin pistä kotona!
Jotenkin luulen, että miehillä ja naisilla on eri standardit mitä tulee siisteyteen, jos noin yleisesti miettii. Monia miehiä ja on niitä naisiakin, mutta enemmän miehiä ei kaatopaikassa asuminen häiritse millään tavalla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ap raiskasi äitinsä ja naapurin koiran
Olet keksinyt keinon kuinka saa keskustelut poistoon, spämmäät tätä joka paikkaan.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat