Vahingossa vilauttelut ja muut vaatemokat

Vierailija

Onko teille käynyt mokia vaatetuksen kanssa?

Minulle tulee ensiksi mieleen nämä:

Oli kesä ja minulla oli mekko päällä. Kannoin toisella olalla olkalaukkua, joka huomaamattani nosti kävellessäni helmaa koko ajan ylöspäin siltä puolelta. Huomasin asian vasta, kun helma oli lantioni kohdalla. Äkkiä helma alas, ja toivoin vain että kukaan ei huomannut.

Toinen oli, kun lähdin kiireessä töihin ja vedin nopeasti puhtaan neuleen päälle. Töissä vasta huomasin, että neuleen selkäosaan oli tarttunut rintsikat hakasista kiinni, kun työkaveri huomautti asiasta. Onneksi muut eivät olleet huomanneet. :D

Kommentit (8)

Vierailija

Vaimoni lyhensi farkkuni shortseiksi. Sanoin, että älä tee polvihousuja. Hän sitten veti ne niin lyhyiksi, että ihan aina ei kaikki kalusto mahtunut housujen sisään. Jäivät aika vähälle käytölle.

Vierailija

No kerran yläasteella piti tehdä äidinkielen tunnilla pieni näytelmän kaltainen esitys, jossa ryömittiin lattialla ja mun paidankaulus roikkui alhaalla koko luokan eessä. Oli niin olemattomat rinnat, ettei voinut käyttää edes normaalikokoisia kaula-aukkoja, kun heti jos vähääkään kumartui, tissit vilkkui.

On myös usein ollut tota ongelmaa, että laukku nostaa hameen helmaa.

Lisäksi en nykyään käytä rintaliivejä, koska koen ne epämukaviksi ja turhiksi. Käytän yleensä paksusta materiaalista tehtyjä paitoja ja tarvittaessa laitan alle vielä topin, ettei nännit nöpötä läpi. Olen pari kertaa tehnyt virhearvion pukeutumisessa aamulla. Heti jos vähääkään paleltaa, nännit alkaa sojottaa. Enkä tee sitä esitelläkseni itseäni, vaan koska en pysty käyttämään rintsikoita. Mutta ihmiset varmaan käsittää väärin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vaimoni lyhensi farkkuni shortseiksi. Sanoin, että älä tee polvihousuja. Hän sitten veti ne niin lyhyiksi, että ihan aina ei kaikki kalusto mahtunut housujen sisään. Jäivät aika vähälle käytölle.

Käytän kyllä omiani vaikka kyykätessä kassit useimmiten tulee näkyviin. Ei haittaa kunhan tulee ymmärretyksi!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Heti jos vähääkään paleltaa, nännit alkaa sojottaa.

Ihailen sua joka päivä bussipysäkillä! <3 <3

t. salainen ihailija

Vierailija

Kitkin kesällä kukkapenkkejä ja ihmettelin kun jo kolmas naapurin mies tulee jaaritteleen ummet ja lammet. Leikkasin siinä vielä nurmikonkin ja sisälle mennessä huomasin, että hellemekon helma oli takapuolelta pikkuhousujen sisällä. Oli vielä niin rumat pöksyt, etten voinut kun nauraa.

Vierailija

Kitkin talon kivijalan vierustaa bikineissä. huomasin rivitalopihamme  vastakkaisenpuolen ikkunassa noin15v pojan joka vaikutti kovin kiinnostuneelta toimistani. Päätin kuitenkin jatkaa työtäni. Sain seinustan kitkemisen valmiiksi.  Tavaroita kerätessä huomasin syyn pojan ikkunassa viihtymiseen.Hänen puoleinen rintani oli iloisesti esillä. Todennäköisesti koko ajan ollut. Poika perheineen muutti pian pois asuivat ilmeisesti vain tilapäisesti jonkun aikaa. Hävetti se näytös silloin, nyt jo huvittaa.

Vierailija

Olin papa- kokeessa.Poislähtiessä en saanut sukkahousuja kunnolla ylös. Ylläni oli pohjemittainen hame ajattelin ,ettei sen alta näy vaikka sukkikset kiertää ja jää alas  .Mieheni kuskinani odotti, ympäri korttelia ajaen,  parkkipaikkaa kun ei saanut. Minulla oli siis kiirekin. Hyvästelin hoitajan , ja astuin odotus aulaan jossa oli pari vanhempaa miestä.Minusta tuntui ,että katsoivat jotenkin kummasti , mutta en ollut varma.Seuraavaksi kadulle seisomaan ja kohta kuski saapui. Mieheni kysyi tiesinkö ,että hameeni on takaa matalalla roikkuvissa sukkahousuissa ja alushousuja myöten vilauttelin keskellä katua. En tiedä moniko huomasi ja miksei kukaan sanonut mitään.

Uusimmat

Suosituimmat