Mies kertoi pettäneensä, muutin pois vähin äänin, kuinkas kävi...

Vierailija

Mies kertoi kuukausi sitten pettäneensä minua. Pettäminen on minulle sellainen kerrasta poikki juttu, joten päätin heti siltä seisomalta että mies on entinen. Löysin onnekseni nopeasti ihanan asunnon, jonne vein tavaroitani pikkuhiljaa, myös ostamiani huonekaluja. Mies ei huomannut mitään. Vasta kun olin vienyt viimeiset tavarat, jättänyt lapun ja avaimet keittiön pöydälle tajusi mies minun lähteneen. Joskin siten että jätin lapun torstaina ja mies soitti lauantaina perääni. Ei kuulemma ollut huomannut lappua sitä ennen ja ajatteli minun ottaneen omaa aikaa. No niin otin, loppuelämäksi :D.

Kommentit (10)

Vierailija

Miten voi olla mahdollista, ettei huomaa toisen muuttaneen pois? Uskomatona. Anna käytännön esimerkkejä tästä, jotta aukenee paremmin.

Vierailija

Hurraahuudot ja täysi kunnioitukseni! Enpäs ole moisesta urpåsta koskaan kuullutkaan. Yleensä ne vonkaa siinä lähtövaiheessa, kun on jo parin päivän tiskit likaisena, ja kalsongit alkavat tarttua nivusiin.

Kukahan mahtaa tuon mussukan napata kiertoradalta?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla mahdollista, ettei huomaa toisen muuttaneen pois? Uskomatona. Anna käytännön esimerkkejä tästä, jotta aukenee paremmin.

Luit juuri käytännön esimerkin.

Hyvä, ap! 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan mies voi olla noin jurpo. Ja jos on, teit oikean ratkaisun.

Troilli on AP ei kukaan mies niin jurpo ole tuollaista pettämistään koskaan kertoisi.

Vierailija

Jesta!

Eipä tuossa suhteessa vissiin hirveesti ollut tunnetta mukana, kun jätkä ei edes huomaa kamojen vähenevän ja saat olla muutaman päivänä kadoksissa, eikä kaipaa. 

Hän taisi halutakin susta eroon ja hyvä niin, että ymmärsin kerrasta.

Vierailija

Mamma kuulostaa varsin rasittavalta drama-queenilta kerrasta poikki asenteineen ja siksi ettei saa ukolleen ääneen sanottua että se loppui nyt. Ukko taas ei huomaa moneen päivään mamman häipyneen joten ei kait hirveästi kiinnostanut aiemminkaan.

Kuulostaa varsinaiselta unelmaparilta. 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat