Huutonetin nousu ja tuho.

Reimatutta

Missä Te muut myytte vaatteita ja muuta tavaraa? Jos myyt huutonetissä niin kuinka on kauppa käynyt? Itse olen myynyt aikoinani huutonetissä, mutta nykyään menee tori.fi foorumilla paremmin kaupaksi. Torilla vaan se huono puoli, että jos toimittaa reissulla jonnekin tavarat niin ei ole varmuutta tuleeko henkilö lunastamaan tavarat. Huutonetissä on jonkinlainen varmuus kun voi laittaa palautetta kaupankäynnistä. Olen kuitenkin huomannut, että jos laitan torille myyntiin niin päivän aikana saattaa olla sata katsonut ilmoituksen, mutta huutonetissä yksi tai korkeintaan viisi henkilöä. Huutonetissä siis ongelmana näkyvyys. Minkälaisia kokemuksia muilla on? Oletko huomannut huutonetin hiljenevän ja tekevän loppua vai kuinka?

Kommentit (4)

Vierailija

Huutonetissä ei todellakaan ole käynyt kauppa pitkään aikaan... Tori vähän parempi, mutta sekin hiljenee heti kun ilmoitus painuu satojen muiden 'alle'.. Meillä on muutto edessä piakkoin ja jos ei kama ala menemään, lahjoitan ne kerrostalomme rapussa, joku aina siitä ottaa... :) Pari kertaa on ollut ostajia, jotka vie paljon kerralla mukanaan ja myyvät itse eteenpäin oikeilla kirppiksillä.

Vierailija

Tää on kyllä vähän harmi, toriin ja huutikseen pitää tehdä tarkat kuvaukset ja valokuvat ja jos on säkillinen vaatteita niin ei jaksaisi. Mielummin veisin kirppikselle ja myisin halvalla, mutta kun myyntipöytien hinnat ovat kalliita, että halvalla myyminen voi olla plusmiinusnolla. Yleensä vien sit ihan uffaan.

Vierailija

Olen etsinyt muutamaa lastentarviketta käytettynä ja tori.fi voittaa huudon ihan 10-0.

Kun löydän aluueltani sopivan tavaran torista katson myyjän puhelinnumeron (jos mainittu) ja soitan voinko tulla samana päivänä jo noutamaan. Jos ei ole puhelinnumeroa, niin laitan viestin ja kysyn milloin voidaan hoitaa kaupat. Huutonettiä en jaksa, ei kiinnosta odotella milloin huuto umpeutuu, ylittääkö joku huutoni jne..

Liian hankala tällaiselle kaikkihetinyt-tyypille

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat