Eksän vonkaaminen takaisin?

Vierailija

Oletko ikinä vongannut eksääsi takaisin, vaikka hän on jo uudessa suhteessa? Onko tuollainen toiminta mielestäsi ok? Vai eikö sitä ajattele järjellä, vain ainoastaan omat halut mielessä?

Kommentit (6)

Vierailija

En vonkaa enkä aio. Vaikka liiankin paljon kaipaan kaikenlaisia yhteisiä juttuja ja ainutlaatuista seksiä enkä haluaisi päästää irti, niin mitä sitten? Kun en sittenkään taida haluta sitä elämää, mitä eksän kanssa olisi, vaikka muuten niin kauheasti eksän haluaisinkin. Miksi sitten turhaan sotkea asioita? Kostonhaluakaan kun ei ole.

Vierailija

No musta tollanen touhu on lähinnä säälittävää jos pitää yrittää mennä sotkemaan ex:n uusia kuvioita..

Ex kumppanit on syystä ex kumppaneita, oli se jättäjävä osapuoli kumpi tahansa.

Vierailija

Minä vonkasin, kun olin ensin jättänyt mustasukkaisuuksissani. 2vk meni ja palasin vinkuen takaisin, en ole koskaan ikinä mourunnut kenenkään muun perään, ainutlaatuinen tapaus, ainutlaatuiset temput.

Vierailija

Erottiin runsas vuosi sitte, koska mä halusin lapsen ja eksä taa ei ollut sanojensa mukaan valmis isäksi. Nyt mulla ja mun eksällä alkoi pikkujouluista  uusi kuuma panosuhde. Saas nähdä mihin tää nyt johtaa, vai johtaako mihinkään???  Salaa toki haaveilen vieläkin tulevani paksuksi sille.

Uusimmat

Suosituimmat