Tekis mieli kokeilla kepillä jäätä ja yrittää fekkiprofiililla iskeä omaa miestäni, MUTTA

Vierailija

hän on vähän sen tyylinen, että saattais näyttää tuon viestin minulle ja sanoa "mitä hittoa". Mites minä siinä sitten olen naama peruslukemilla?

Ollaan perheen perustamista mietitty ja haluaisin laittaa miehen jonkinnäköiseen testiin, että onko tilaisuuden tullen valmis lähtemään toisen matkaan. Luotan häneen kyllä, mutta haluaisin jonkinnäköisen varmistuksen ennenkuin aletaan mitään lapsia tekemään. Huono itsetunto on, kyllä tiedän sen :(

Olisi vielä helppoa, koska hän on asiakaspalvelutyössä ja joku "asiakas" voisi olla tämä ihastunut tyyppi

Kommentit (15)

Vierailija

Sanot, että luotat, mutta se ei ole totta. Jos luotat, et tarvitse mitään varmistusta.

Tuntuu vähän ongelmien hakemiselta.

Vierailija

Kannattaako olla jos ei luota? Kannattais nyt vaan tutustua paremmin siihen kumppaniin ja jättää myöhemmälle se vauvan teko.

Vierailija

Olen varma siis ettei mies lähtisi tuohon mukaan, vaan juurikin näyttäisi sen minulle ihmetellen. Salaileva puoliso tuskin näyttäisi tuollaista toiselle. Luotan siis kyllä häneen, mutta ikinä ei ole ollut tilannetta, joten siksi haluaisin kokeilla kepillä jäätä ennen vauvantekoa, "jos kuitenkin".

Vierailija

Toivottavasti ymmärrät kuinka loukkaavaa ja epäreilua tekoa suunnittelet. Siten sun on ehkä helpompi ymmärtää jätetyksi tulemista myöhemmin.

Vierailija

Äh, taas tekstissäsi on ristiriita. Anyway, voi olla, että tilanteita on ollutkin ja sinä et vain tiedä niistä! Esim. olen 110% varma, että miehelläni on ollut monta mahdollisuutta pettää ja monta naista kärkkymässä, josko saisi osansa.. Mulle ei miehen tarvitse niistä kerroista kertoa turhaan, jos on tehnyt kuten luotan, että on, ja torjunut yritykset.

Vierailija

Jos vaimoni olisi tuollainen epäluuloinen kyylä, niin painaisin vain hiljaa delete-nappia tuollaisen vikittelyviestin kohdalla mutta en puhuisi siitä omalle naiselleni mitään. En siis rupeaisi pettämään mutta en kyllä kertoisikaan, jos siitä olisi mahdollista kehkeytyä joku elämää suurempi draama kuten aloittajan kanssa voisi olla mahdollista.

Mies

Vierailija

Jätä testauksesi tekemättä. Itsekin tiedostat että miehesi on luotettava, kun ajattelet hänen reagoivan kertomalla/ihmettelemällä, ja syy testiin on vain oma huono itseluottamuksesi. Ei kannata tuhota suhdetta hyvään mieheen turhilla epäluuloilla. Koita vaan hoitaa se itsetuntosi kuntoon ennen kuin alatte lapsia tekemään.

P:S: Meille kävi juuri noin että ihastunut asiakas lähestyi miestäni viestillä, ja mieheni reaktio oli juurikin tuollainen "Täh mikähän hiton viesti tää on?" :D

Vierailija

Mitäpä jos hankkisit lapsia vasta sitten, kun itsetuntosi on sillä tolalla, että tiedät pärjääväsi VAIKKA mies joskus pettäisi tai sattuisi vastaamaan johonkin typerään viestiin vaikka vain uteliaisuuttaan.

Vierailija

Minusta tuo kuulostaa fiksulta testauksena... Olettaen, että ap kertoo jälkeenpäin miehelle testistä. Ainakin tuolla todistaisi sen olisiko miehestä isä ainesta?

Uusimmat

Suosituimmat