Bloggaajien sisustus

Vierailija

Blogeja luskellessani olen monesti miettinyt että ihan oikeastikko nuo bloggaajat tykkää kaikista design sisustustavaroista ja huonekaluista. Tuntuu että kaiken pitää olla jotain merkkiä. Monesti vastaavan tuotteen saisi ainakin puolet halvemmalla joten en oikein ymmärrä miksi pitää ostaa tyyliin 300€ maksava tuoli, kun vastaavan saisi parhaimmassa tapauksessa muutamalla kympillä :D.

Kommentit (1)

Vierailija

Ne ovat maksettuja mainoksia. Bloggaaja ei ole edes itse ostanut tuotetta (ainakaan toivottavasti), saavat lainaksi tuotteen, ja esittelevät sitä "lempparinaan", että (yleensä teini-ikäiset ja siksi naivit) fanit ostavat sen tuotteen.

Tykkään lukea blogeja, mutta jos huomaan että blogiin alkaa ilmestymään näitä mainos-postauksia, vähennän lukemista. Nelly-kollaaseista lopetan automaattisesti lukemisen kokonaan. Arvostan kauniita asioita ja haluaisin kivoja vaatteita yms. mutta ei minua kiinnosta jonkun bloggarin päivän asu, haluan tietää mitä se ihminen siellä näytön takana ajattelee ja millaisia kokemuksia hänellä on.

Uusimmat

Suosituimmat