Kysymys julkisissa vessoissa asioiville

Vierailija

Itselläni on ujopissa ja ujokakka enkä siis kykene vaivaantumatta suorittamaan toimituksiani näissä nykyisissä vessakopeissa, joiden alta mahtuu käytännössä ryömimään. Äänieristystä ei siis ole ollenkaan. Joihinkin wc-tiloihn on fiksusti keksitty laittaa musiikkia taustalle, tämä helpottaa hieman asiointia. Valitettavan monessa yleisessä vessassa on kuitenkin ne muutama vessakoppi vierekkäin, hiirenhiljaista (satunnaisia huuhteluääniä lukuunottamatta) ja kasvava jono ihmisiä kuulemassa kaikki kopeista kantautuvat äänet. Itseäni tämä ahdistaa suunnattomasti (tiedän tämän olevan järjenvastaista) ja mietinkin, että olenko tosissaan ainoa? Sen verran antaumuksella vessoissa "pannaan haisemaan" ja joskus kuulostaa siltä, kuin viereisessä kopissa virtsaisi naisen sijaan hevonen.

N25

Kommentit (7)

Vierailija

Hevosnainen osaa pissata seisaaltaan taaksepäin pyllistäen niin ettei pöntön reunat kastu! Tuttu asento esteratsastuksesta, joskin pohkeenpaikkaa täytyy vähän säätää ja ylävartalon kallistuskulma pitää vakaasti paikoillaan, kunnes lorotus loppuu ja paperityöt alkaa. Tästä siis suurempi ääni. Me hevosnaiset lorotamme seisaaltaan.  Myös ulostaminen onnistuu seisaaltaan samassa asennossa. Meillä on vahvat reisilihakset, eikä täristä yhtään, kun tuon tekee! Älä turhaa kainostele luonnollista toimitustasi. Ei mekään nolostella. Toki ymmärrän, että ujo on ujo, vaikka ratsastaisikin, mutta ei kyllä kauan....

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
kasvava jono ihmisiä kuulemassa kaikki kopeista kantautuvat äänet.

Eiköhän ne ihmiset siinä jonottaessaan ajattele ihan muuta kuin kopeista kantautuvia ääniä? Minä ainakin. Se nyt on vain niin selvä asia, että kaikkien on käytävä kusella ja paskalla?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ne ihmiset siinä jonottaessaan ajattele ihan muuta kuin kopeista kantautuvia ääniä? Minä ainakin. Se nyt on vain niin selvä asia, että kaikkien on käytävä kusella ja paskalla?

Onko se tosiaan?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä muuta ajattelenkin, mutta kuulen toki kaikki samalla kaikki töräykset ja pierut ja mietin että mistäköhän kopista sekin pääsi.

Vierailija

Samoin saattaa olla siinä kopin oven välissä helvetinmoinen rako millä saisi jo katsekontaktin ulkopuolella seisovan ihmisen kanssa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä ainakin ajattelen, että voi myötähäpeä jos joku kehtaa päästellä kunnon  pieruja vessassa kun muut odottavat siinä ulkopuolella.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat