Olen ollut poissa täältä, kertokaa mulle miten ammattivalittajan Aruban mielikuvitusmatka meni?

Vierailija

Entä onko jo aloittanut ne "yrittäjähommat" jotka ovat kovin salaisia mutta varmasti pystyy elättämään itsensä niillä?

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Hyvin se meni, siellä oli mukavaa, bailasivat monta kertaa ja ammattivalittaja oli monia kertoja netissä palstailemassa koneella, jossa oli ääkköset. Kotimatka sujui niin nopeasti, että ihan hämmästytti, noin puolessa vuorokaudessa hän ehti sieltä kaukaa takaisin Suomeen ja vielä pääkaupunkiseudulta maaseudulle kotipaikkaansa ja hän pääsi taas koneelle kertomaan ei-mitäätä reissustaan, jota varten he säästivät piiiiitkät ajat ja olivat aikoja sitten varanneet, vaikka toisessa ketjussa hän kertoi, että joo Aruballe varasin matkan, kun sitä paikkaa hänelle täällä ehdotettiin joskus marraskuussa. Kotiinpaluun jälkeen hän on tehnyt töitä yrityksessään noin kolmena päivänä ja voi jo nostaa itselleen palkkaa, kun mies ei halua/jaksa enää elättää häntä ja se on hyvä juttu, mutta sitten mies kuitenkin ostaa ruoat, käy kaupassa, tekee ruoat, maksaa kaiken ja on oikein hyvä mies. Siinä muutaman viikon tapahtumat. Ai niin, ap suunnittelee myös hautajaisiaan.

Vierailija

Hyvin meni matka eikä se ollut mikään mielikuvitusmatka. Teen töitä ja kuten kerroin nostan ns taskurahaa eli muutamia kymppejä että saan ostettua mitä tarvitsen esim meikkejä, kengät tms. Ja toki suunnittelen hautajaisia en tosin meinaa vielä vuosikymmeniin kuolla vaan elän vaikka teidän kiusaksenne mutta en halua hautajaisiini ei toivottuja henkilöitä paikalle.t.ammattivalittaja

Vierailija

Lisään vielä kakkosen kommenttiin, että Arubalta hän viestitteli ihan samoista aiheista kuin kotoakin ja kun kysyttiin millaista siellä on, niin vastaukset olivat suppeita, tyyliin "kivaa", "harrastetaan seksiä ja otetaan drinksuja. Itse paikasta hän ei kertonut mitään. Että semmosta. . 

Eilen hän muistaakseni kertoi, että mies alkaa antaa hänelle taskurahaa samalla, kun hoitaa kaikki perheen menot. Mutta nyt hän sanookin, että hän maksaa itse itselleen taskurahaa. Tänään hän julisti, että hänen elämänsä on pilalla, mutta se ketju on suljettu/ poistettu. 

Täytyy kyllä ihailla miten nopeasti Ammattivalittaja on saanut firmansa pystyyn ja toimimaan. Mä perustin oman yrtykseni viime vuosisadan lopulla ja silloin oli kaikenlaista byrokraattista vääntöä ja asioiden hoitamista ennenkuin pääsin käyntiin. Mutta ehkä systeemit ovat muuttuneet, tai hän hoiti kaikki asiat valmiiksi ennen Arubanmatkaa eikä sen jälkeen tarvinnut edes toipua jet lagistä! Lucky girl!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Lisään vielä kakkosen kommenttiin, että Arubalta hän viestitteli ihan samoista aiheista kuin kotoakin ja kun kysyttiin millaista siellä on, niin vastaukset olivat suppeita, tyyliin "kivaa", "harrastetaan seksiä ja otetaan drinksuja. Itse paikasta hän ei kertonut mitään. Että semmosta. . 

Eilen hän muistaakseni kertoi, että mies alkaa antaa hänelle taskurahaa samalla, kun hoitaa kaikki perheen menot. Mutta nyt hän sanookin, että hän maksaa itse itselleen taskurahaa. Tänään hän julisti, että hänen elämänsä on pilalla, mutta se ketju on suljettu/ poistettu. 

Täytyy kyllä ihailla miten nopeasti Ammattivalittaja on saanut firmansa pystyyn ja toimimaan. Mä perustin oman yrtykseni viime vuosisadan lopulla ja silloin oli kaikenlaista byrokraattista vääntöä ja asioiden hoitamista ennenkuin pääsin käyntiin. Mutta ehkä systeemit ovat muuttuneet, tai hän hoiti kaikki asiat valmiiksi ennen Arubanmatkaa eikä sen jälkeen tarvinnut edes toipua jet lagistä! Lucky girl!

Olen kertonut että uitiin, otettiin aurinkoa ja että Aruballa oli ihan sää yms. Mies ei anna mulle ikinä taskurahaa vaan itse hoidan sen nyt firmani kautta. Mulla on ollut firmani jo pitkään suunnitteilla ja olen jo pitkään tehnyt valmisteluja sitä varten en vaan ole kaikkea täällä kertonut.t.ammattivalittaja

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Olen kertonut että uitiin, otettiin aurinkoa ja että Aruballa oli ihan sää yms. Mies ei anna mulle ikinä taskurahaa vaan itse hoidan sen nyt firmani kautta. Mulla on ollut firmani jo pitkään suunnitteilla ja olen jo pitkään tehnyt valmisteluja sitä varten en vaan ole kaikkea täällä kertonut.t.ammattivalittaja

Jos luet tarkemmin huomaat, että en ottanut kantaa taskurahojesi lähteeseen. Kirjoitin vain, että eilen kirjoitit miehesi antavan sinulle taskurahaa ja tänään sanoit nostavasi itse itsellesi taskurahaa firmastasi, joka on ollut toiminnassa runsaan viikon. 

Osaat kuvailla elämäsi kärsimyksiä, joten luulisi sinun osaavan kuvailla myös Aruban oloja, kieltä, ruokaa, ihmisiä, tapoja, kulttuuria jne. Mutta kun ei, niin ei. 

Vierailija

Miksi te olette hänelle niin vihamielisiä, vainoojia. Nainen on naiselle.....

Ai niin, ettei joku pissis taas vetele: En ole ammattivalittaja.

Ps. Hänen monet aloitukset ovat ajatuksia herättäviä, toisin kuin nuo salkkareista höpisijöiden ja kakasta yms.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ps. Hänen monet aloitukset ovat ajatuksia herättäviä, toisin kuin nuo salkkareista höpisijöiden ja kakasta yms.

Täällä ei sallita sitä että inhoan adoptioon antamaa lastani. Täällähän mammat aina kehottaa olemaan tekemättä aborttia ja antamaan lapsen adoptioon. He eivät vaan ota huomioon että se vaihtoehto pilaa monen elämän toisin kuin abortti.t.ammattivalittaja

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Voitko linkittää tähän yhdenkin hänen aloituksen, mikä olisi ajatuksia herättävä? Kaikki ammattivalittajan aloitukset ovat juuri sitä mitä hänen nimimerkkinsäkin: valittamista hänen surkeasta elämästään. No okei, herättäähän ne ajatuksia; raivokkaita sellaisia..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Täällä ei sallita sitä että inhoan adoptioon antamaa lastani. Täällähän mammat aina kehottaa olemaan tekemättä aborttia ja antamaan lapsen adoptioon. He eivät vaan ota huomioon että se vaihtoehto pilaa monen elämän toisin kuin abortti.t.ammattivalittaja

Mistä syystä inhoat adoptioon antamaasi lasta?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mistä syystä inhoat adoptioon antamaasi lasta?

No mä voin kertoo sen sulle, tai sen mitä nyt tämän palstan iki-inhokin höpinöistä olen käsittänyt: sen ex-ukko  raiskas sen. Sitten se kyllä hoiti sitä äijäänsä sen kuolemaan asti, mutta lapsensa antoi adoptioon.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat