Voi itku, on se kamalaa tuo David Guettan luksuselämä. =(

Vierailija

"Et tapaa ketään, koska lennät paikasta toiseen omalla koneella. Perillä olet turvamiesten ympäröimänä joko hotellissa tai konserttipaikan takahuoneessa.

”Kamalaa elämää!” hän parahtaa. ”Joskus haluan vain kävellä kaupungilla, mutta turvamiesten takia se on mahdotonta. Kaikki huomaavat minut.”

Menestystä ei pääse pakoon edes vapaalla.

Millaista arkesi nykyään on? Haetko yhä lapsesi koulusta tai käytkö koskaan ruokaostoksilla?

”Lapseni eivät halua, että haen heidät, koska muut lapset vain huutaisivat tai haluaisivat ottaa valokuvan. Joskus vien lapseni kouluun, mutta jätän heidät yleensä kulman taakse”, Guetta kertoo.

”Kävin ruokaostoksilla viikko sitten, mutta turha minun on yrittää valehdella: edellisestä kerrasta on ainakin vuosi. Minulla ei ole tavallista elämää. Minulla ei ole edes oikeaa kotia.”

”Omistan asunnon Dubaissa, jossa asun työskennellessäni Aasian suunnalla. Kun työskentelen Yhdysvalloissa, asun Los Angelesissa. Kun työskentelen Euroopassa, asun joko Lontoossa tai Ibizalla. Kodin konsepti: joskus kaipaan sitä, mutta tällä hetkellä se ei sovi elämääni.”

http://www.hs.fi/kulttuuri/a1452998373603

Kommentit (8)

Vierailija

No kyllö toi kuullostaa mun korviin aivan hirveältä.
On sivistymättömyyden huippu luulla, että raha ja keinotekoinen luksus tuo aitoa onnea.
Kuvittele itsesi kateudeltasi sekunniksi hänen asemaansa: menet kauppaan, niin ihmiset sekoaa ja vaatii nimikirjoituksia, seuraavana päivänä lööpit siitä miten rupsahtaneelta meikitön irma näytti (oiskohan alkoholiongelma vai avioero tulossa vai miks se oli niin suttunen?), et saa viedä lapsiasi kouluun.
Kaikilla, KAIKILLA, on mielipide sinusta ja työstäsi. Netti täynnä sontaa siitä, miten hirveä ja ruma ja omituinen olet.

Painajainen.

Vierailija

Samaa katsoin voi herranjestas kun on rankkaa! Vain kymmenien miljoonien omaisuus, töistä ei voi olla pois päivääkään... Itse pilaa elämänsä rahan tavoittelulla ja oliko niitä lapsia pakko hankkia, jos ei niitä ehdi nähdä :(

Vierailija

Minua mies voisi morjestaa ilman paineita. Ei nimittäin aavistustakaan kenestä on kysymys, eikä kiinnostakaan.

Vierailija

No, lukee tuossa jutussa kuitenkin myös:

"Harvoin, jos koskaan, olen tavannut yhtä hyväntuulista haastateltavaa kuin David Guetta. Ranskalainen tiskijukka ja tuottaja on yhtä hymyä koko haastattelun ajan ja pyrskähtää iloiseen nauruun tämän tästä."

Eli tuskin se ihan koko ajan murehtii noita asioita. Olipa vaan vastannut kun toimittaja kysyi menestyksen kääntöpuolista.

Vierailija

Guetta on ranskalainen, ihan tavallisen näköinen pitkätukka juippi. Olen ihan satavarma, että jos menee kauppaan siellä Dubaissa, LA:ssa, Lontoossa tai Ibizalla, niin ei varmaan sitä kukaan huomaa.

Kunhan nyt vaan elvistelee ja tekee itsestään vähän isompaa numeroo mitä oikeesti on..

Naispelko23
Seuraa 
Liittynyt22.11.2015

Ketäpä ei joskus ahdistaisi olla kuuluisa. Sitä yksityisyyttä ei tosiaan ole vaan kaikki mitä teet ja kenen kanssa on yleistä tietoa. Myös kuvien ja nimmareiden metsästäjät ovat varmasti inhottavia, koska kaikille et kuitenkaan ehdi niitä nimmareita jakaa ja osa sitten saattaa siitä pahoittaa mielensä ja pitääkin siitä eteenpäin täytenä kusipäänä, joka ei huomioi fanejaan. Haukkujia löytyy aina vaikka mitään syytä ei olisi, jopa miljoonilla ihmisillä on mielipide siitä julkkiksesta. En ainakaan minä jaksaisi tuollaista elämää, tai ainakin panostaisin ihan perkeleesti naamioihin, että voisi tehdä niitä tavallisiakin asioita ilman jatkuvaa häirintää.

Terveisin Naispelko22

SE ON LOPPU NYT

Vierailija

Miten on edes mahdollista että kaiken maailman levynpyörittäjät ovat nykyään jotain jumalasta seuraavia? Miten ihmeessä jollain epävireisellä biittimiksaamisella voi tahkota kymmenien miljoonien omaisuuden?

Uusimmat

Suosituimmat