Kaveri pesee rintsikat vaan kerran kahdessa viikossa O_o

Vierailija

Hyi v***u..Kaikkeen sitä törmääkin.. Muuten ihan siistin oloinen ihminen kuitenkin.

Kommentit (15)

Vierailija

Itse hikoilen todella vähän, käytän rintsikoita vain liikkuessani ihmisten ilmoilla, ja kaverisi lailla pesen rintsikoita aika harvakseltaan. Kerran viikossa tai kahdessa. Välillä tuntuu, että voisin pestä harvemminkin, kun eivät kuitenkaan haise pahalta. Treenivaatteissa, alkkareissa ja sukissa sen sijaan ahkerampi pesu on tarpeen.

Vierailija

No kuka käyttää rintsikoita yöllä?

Mutta siis joo, en minäkään erityisemmin hikoile, mutta vaihdan puhtaat rintsikat kyllä jokatoinen päivä. Johan ne pinttyvät muuten.

Vierailija

<a href="mailto:aaveemamma@mailinator.com">aaveemamma@mailinator.com</a> kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos se ei juurikaan kärsi hikoilusta?

Jokainen ihminen hikoaa yön aikana

Mä en pidä rintsikoita yöllä enkä läheskään aina päivälläkään.

Vierailija

Mä pesen rintsikat ehkä kerran kuussa. Jotkut erikoisemmat mitä tulee käytettyä esim kerran puolessa vuodessa,voi hyvinkin olla sen vuodenkin pesemättä :D Hyvin oon tähänkin asti pärjännyt. En kyllä käytä rintsikoita joka päivä. Eniten ihmetyttää tuo että tarvii jonkun ihmisen kytätä toisten vaatteiden pesua. Nyt kun tätä miettii, niin ihmetyttää minkä verran ihminen hikoaa jos täytyy pestä useita kertoja viikossa rintaliivit. Mutta toiset hikoaa näköjään.

Vierailija

Vaihdevuosien aikana täytyi pestä joka päivä, ei tuo iso vaiva ole jos huuhtaisee lavuaarissa.  Toisinaan 40 asteiseen pyykkiin mukaan.

Vierailija

<a href="mailto:aaveemamma@mailinator.com">aaveemamma@mailinator.com</a> kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos se ei juurikaan kärsi hikoilusta?

Jokainen ihminen hikoaa yön aikana

Mutta jokainen ihminen ei käytä yötäpäivää samoja vaatteita. Minä en ainakaan pidä rintaliivejä läheskään koko päivää, usein otan ne pois heti kun pääsen kotiin. Öisin en todellakaan pidä rintaliivejä, enkä näe mitään syytä pitääkään.

Vierailija

Mä en pese varmaan niinkään usein... Kotona ollessa en pidä rintsikoita + treenaan paljon ja mulla on urheiluliivit erikseen (ne pesen yleensä joka treenin jälkeen)

Vierailija

En minäkään pese edes noin usein. Harvemmin kyllä käytän peräkkäisinä päivinä samoja rintsikoita ja kotona olen aina ilman, että eipä nuo niin äkkiä pääse likaantumaan.

Meemimamma

No kai nyt oleellisempaa on, että kuinka usein niitä vaihtaa? Saattaa mullakin olla useammatkin rintsikat pesemättä pari viikkoa, kun lojuvat pyykkikorissa. Vai onko kyse jostain "yhden rintsikan politiikasta"?

Vierailija

Mä pidän samoja rintsikoita muutaman päivän peräkkäin ja pesen ne kerran viikossa tai kahdessa.  Kesällä jos on kuumia päiviä ja hikoilen, vaihdan ja pesen useammin. En pidä liivejä yöllä ja useimmiten otan ne pois heti kun tulen töistä.

Uusimmat

Suosituimmat