Pesetkö uudet rintaliivit ennen käyttöä? Entä sukat?

Vierailija

-

Kommentit (9)

Vierailija

Tottakai pesen kaikki ostamani vaatteet ennen niiden käyttämistä. Vaatteissa on tehtaan, kuljetuksen ja kaupan hyllyillä pyörimisen jäljiltä paljon kemikaaleja ja kuka ties mitä.

Vierailija

Mä en kyllä kans ole pessyt uusia rintsikoitani koskaan, vaan pistän ne pakkauksesta suoraan käyttöön. Samoin en myöskään pese ennen käyttöä uusia sukkiksia, tai pikkareita. Suoraan vaan pakkauksesta ylle.

Sensijaan lasten uudet alusvaatteet pesen ennen niiden käyttöönottoa ja myös pesen aina kaikki kodin uudet lakanat, tyynyliinat ja pyyhkeet ennenkuin otan käyttöön.

Vierailija

Pesen lähes kaikki vaatteet ennen käyttöä. Sukkia en pese. Minua jotenkin inhottaa se, että niitä vaatteita on saattanut sovitella joku likainen ja haiseva ihminen. Pesen myös kemikaalien takia ja uuden vaatteet hajun vuoksi. Kuullostan ihan hullulta bakteerikammoiselta, mutta ei tästä ole suurta haittaa elämälleni.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pesen lähes kaikki vaatteet ennen käyttöä. Sukkia en pese. Minua jotenkin inhottaa se, että niitä vaatteita on saattanut sovitella joku likainen ja haiseva ihminen. Pesen myös kemikaalien takia ja uuden vaatteet hajun vuoksi. Kuullostan ihan hullulta bakteerikammoiselta, mutta ei tästä ole suurta haittaa elämälleni.
      No haloo! Miten niin sovitellut joku likainen ja haiseva? Alusvaatteitahan ei yleensäkään saa missään kaupoissa sovitella. kaiken lisäksi ne on pakattu (siis ainakin kaiki vähänkin tunnetuimmat alusvaatemerkit) tehtaalla siten, että kyllä sen pakkauksesta heti huomaa, jos niitä on yritetty räplätä ja availla kaupassa ja sitte taas uudelleen sulkea.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
      No haloo! Miten niin sovitellut joku likainen ja haiseva? Alusvaatteitahan ei yleensäkään saa missään kaupoissa sovitella. kaiken lisäksi ne on pakattu (siis ainakin kaiki vähänkin tunnetuimmat alusvaatemerkit) tehtaalla siten, että kyllä sen pakkauksesta heti huomaa, jos niitä on yritetty räplätä ja availla kaupassa ja sitte taas uudelleen sulkea.

Missä kaupassa alusvaatteita ei saa sovitella? Kyllä mä sovitan aina rintsikat, mutta alushousujakin oon sovitellut omien alkkarien päälle, jos on ollut epäilys, että malli ei passaa.

Uusimmat

Suosituimmat