Miehellä profiili alastonsuomessa - minä toimin

Vierailija

Siellä mainostaa, että on vapaa.
Teinpä itsekin profiilin...ja laitoin viestiä miehelle omaan sähköpostiin, ehdotin tapaamista..jos suostuu niin kukapas sitä paikalle tupsahtaakin...
Nyt vaan odottelen vastausta.
Jos olisi tuolla vain katselemassa kuvia yms., olisi voinut laittaa profiiliin "parisuhteessa" ja että ei etsi seuraa. Mutta etsii seuraakin vielä...

Sivut

Kommentit (48)

Vierailija

Tekis mieli äidilleen soittaa, että mitä se heidän viaton kultapoikansa oikein touhuaa!!! On elimestä kuva ja kaikki. Sen kun äidille reväyttäis. Valitettavasti kuvasta tunnistaa, että on otettu miehen kotona...eli ei voi oikein selitelläkään, ettei se mun ole.

Oli muuten tosi hienoa nähdä oman miehen elin oikein kahdessa kuvassa ilman rihman kiertämää.

Tai oikeastaan on miesystävä, alle kaks vuotta ollaan tapailtu. Ei siis asuta yhdessä, mutta  seurustellaan kyllä ja ollaan kiinteästi toistemme elämissä mukana.

Vierailija

Meillä vähän sama juttu. Löysin miehen intiimitreffi-ilmoituksen eräältä palstalta. Ihmettelin miksi nettiselaimen sivuhistoriassa oli joku outo webbiosoite ha kun klikkasivat sitä niin ruudulle pamahti profiili. Tunnustin heti siis miehekseni ja kolmen lapsemme isäksi. Henki salpaantui.

Profiilissa ei ole miehen valokuvaa, mutta omakuvaus täsmää ja nikkinä on lempinimensä. Mies ilmoittaa hakevansa intiimiä seuraa ruokakuntien aikaan. Lisäksi mainitsee että ei etsi vakituista seurustelukumppania.

Löysin profiilin puoli vuotta sitten. Laadin itselleni feikkiprofiilin ja lähetin miehelle tekaistun, kiihkeän viestin. Ehdotin tapaamista, kehuin että mulla on isot tissit jne. Mies ei ole vastannut mitään.

Miksi? Ja tämä ei ole provo.

Olen päättänyt että jos mies ottaa feikkiprofiiliini yhteyttä niin sovin treffit ha vien avioeroilmoituksen allekirjoitettuna paikan päälle.

Vierailija

juurikin näin! ei tietenkään kannata kysyä asiasta,ennen kuin toinen jää rysän päältä kiinni. Jos on valehdellut jo tuollaisesta että pitää jotain salaisia profiileja, ei varmaan ensimmäisenä totuutta vastaa kun asiasta kysytään. Rysän päältä kiinni vaan!

Hohhoijaa

Miten te löydätte miehiänne näiltä sivuilta? Siis pyöritte siellä itsekin mutta ei haittaa kun ei jää kiinni ja "vaan katselee"?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Meillä vähän sama juttu. Löysin miehen intiimitreffi-ilmoituksen eräältä palstalta. Ihmettelin miksi nettiselaimen sivuhistoriassa oli joku outo webbiosoite ha kun klikkasivat sitä niin ruudulle pamahti profiili. Tunnustin heti siis miehekseni ja kolmen lapsemme isäksi. Henki salpaantui.

Profiilissa ei ole miehen valokuvaa, mutta omakuvaus täsmää ja nikkinä on lempinimensä. Mies ilmoittaa hakevansa intiimiä seuraa ruokakuntien aikaan. Lisäksi mainitsee että ei etsi vakituista seurustelukumppania.

Löysin profiilin puoli vuotta sitten. Laadin itselleni feikkiprofiilin ja lähetin miehelle tekaistun, kiihkeän viestin. Ehdotin tapaamista, kehuin että mulla on isot tissit jne. Mies ei ole vastannut mitään.

Miksi? Ja tämä ei ole provo.

Olen päättänyt että jos mies ottaa feikkiprofiiliini yhteyttä niin sovin treffit ha vien avioeroilmoituksen allekirjoitettuna paikan päälle.

Onko mies nyt puolen vuoden aikana ollut siellä aktiivinen?

Vierailija

Mua kanssa kiinnostaa, miten AP löysit profiilin?

Olkoon tämä nyt provo tai ei, niin kyllä näitä aina sattuu.. Itsekin kostaisin oikein kunnolla jekulla.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat