Hirvittävä selkäkipu. mikä avuksi

Vierailija

Minulla krooniset selkäkivut välilevynrappeuman takia. Nyt viikonloppuna selkä kipeytyi hirveästi siivotessa. Kumartelemaan ei kärsi, kun istuu pidempään ei meinaa päästä ylös. Pitkällään kivut vähän helpottaa. Miten muuten helpottaa kipuja?
Lääkäriin en mielellään mene, siellä vain pyöritellään päätä ja sanotaan että vanha vaiva ei tälle mitään voi. Mutta koska olisi viisainta lääkäriin lähteä?

Kommentit (8)

Vierailija

No lääkärihän ei välilevyrappeumassa auta: aika auttaa. Aikanaan rappeuma etenee niin pitkälle, että selkäranga jäykistyy ja sitten ei satu enää.

Särkylääkettä voi yrittää käyttää. Jos käsikauppalääke ei auta, hakee lekurilta vahvempaa, mutta siinä on omat ongelmansa (ne yleensä väsyttää, autoilla ei saisi jne)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Heti paikalla lääkäriin.

Ei tämä palsta mihinkään katoa.

Mitä ne lääkärissä osaavat tälle tehdä? Edellisellä kerralla sain kipupiikin ja siinä se. Kun ei tämä kuulemma mikään akuutti ja vakava tilanne ole.

-ap-

Vierailija

Jatkuva särky voi kroonistua. Minulla on nikamansiirtyumä, joka välillä säteilee kovana kipuna, ja kävely on lähes mahdotonta. Otan silloin lääkkeeksi Lyricaa, jota lekuri on määrännyt minulle. En ole addiktoitunut, vaikka se vaara on olemassa.

Vierailija

En ole yksityisellä käynyt. Liian kallista.
Lyrica, tramal ym vahvat lääkket eivät minulle sovi, ne aiheuttaa hirvittävän huonon olon ja oksennan vuorokauden yhtä kyytiä.
Keinot vähän vähissä.

Ap

Uusimmat

Suosituimmat