Muita jotka eivät pidä kissoista?

Vierailija

Ei kannata lukea jos olet kissojen ystävä. En siis pidä kissoista, eikä siinä mitään, mutta nämä kissoja palvovat omistajat ovat asia erikseen. He ovat suorastaan ärsyttäviä kun he ylistävät mirrejänsä maasta taivaisiin ja kuvittelevat olevansa itsekin parempia ihmisiä tämän takia. Ei koiranomistajat ole yhtä ärsyttäviä.

Sivut

Kommentit (46)

Vierailija

Mä en jotenkin ymmärrä kissoja ollenkaan. Siksi ne ovat minusta arvaamattomia ja villipetomaisia. En pidä kissoista, koska niiden lähellä koko ajan olen varuillani että kohta minua täysin arvaamattomasti taas varmaan raapaistaan tai purraan. 

Vierailija

Jaa koiranomistajat ei oo yhtä ärsyttäviä? :D nehän suunnilleen raahaa räksyttävät koiransa mukaa illanistujaisii ja muihin ettei pikku-Musti vaan joudu olee yksin.

Vierailija

Minustakin ne ovat katalia, kieroja ja pahansuopaisia elukoita. Ja en todellakaan ymmärrä minkäänlaista lemmikinpalvontaa.

Vierailija

En ymmärrä kyllä yhtään miten tommonen voi ketään haitata?

Itse vihaan hamstereita ja käärmeitä, mutta jos joku niitä omistaa, niin ei se minua haittaa, eihän mun tartte itse niihin koskea.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jaa koiranomistajat ei oo yhtä ärsyttäviä? :D nehän suunnilleen raahaa räksyttävät koiransa mukaa illanistujaisii ja muihin ettei pikku-Musti vaan joudu olee yksin.

Eipä oo tullu tämmöstä tilannetta vastaan että koiria illanistujaisiin "raahattaisiin mukaan". Sen sijaan kissanaiset kyllä jaksavat muistuttaa, että ei passaa olla liian myöhään ettei miuku-mauku kotona hermostu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Itse vihaan hamstereita ja käärmeitä, mutta jos joku niitä omistaa, niin ei se minua haittaa, eihän mun tartte itse niihin koskea.

Ne hamsterit ja käärmeet on yleensä häkeissä ja terraarioissa. Kissat kulkevat vapaina ja lääppivät karvojaan viattomien ihmisten jalkoihin. Yök.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Etkö lukenut aloitusta? Ei sinänsä haittaa, enemmän ärsyttää kissojen omistajat, jotka tuntuvat pitävän ei-kissaihmisiä huonompina ihmisinä.

Vierailija

Te ketkä sanotte kissoja kataliksi ja arvaamattomiksi niin ette oo ilmeisesti koskaan nähny hyvin käyttäytyvää normaalia kesykissaa. Se jos sun mummolla/naapurilla/kaverilla on joku sähisevä,raapiva ja kyyryssä kävelevä kissanperkele ei meinaa sitä et kaikki kissat on sellasia. En nyt sano et kaikkien pitää tykätä kissoista mutta kun yleensä kissanvihaajilla on ihan väärä käsitys siitä millasia kissat on.
Ja pakko sanoa toho ettei koiran omistajat oo nii ärsyttäviä ni menkää vaikka huviksee johki facebookin koiraryhmää ja ihmetelkää siel sitte ku nää wuffejen ja fifien omistajat tappelee siitäki että saako koiralle laittaa -30 asteen pakkasessa takkia päälle vai ei.

Vierailija

En pidä kissoista. 

Täysin turha ja tyhjänpäiväinen elukka kaupunkioloissa. Koiran kanssa voi harrastaa ja ainakin ulkoilla pitää sen vähintään kolme kertaa päivässä. Näin ollen seurakoirastakin on kansanterveydellistä hyötyä. 

Puhumattakaan koiran tehtävistä yhteiskunnassa: pelastustoiminta, vartiointi, poliisitehtävät, mestsästys, opaskoirat jne. 

Tulevaisuudessa koirat ovat varmasti myös lääketieteen palveluksessa, koska on havaittu niiden kyky haistaa vakavia sairauksia ennen kuin tarkimmatkaan verikokeet antavat tuloksia. 

Kissa on omistajansa koriste-esine kaupungissa. Vainkina jossain kerrostaloyksiössä vanhanpiian seuralaisena yleensä. Tipan tippaa ei ajatella kissan luontaista saalistus- ja vaellusviettiä. Sisäkissan pito on eläinrääkkäystä ja täysin itsekästä toimintaa ihmiseltä. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Te ketkä sanotte kissoja kataliksi ja arvaamattomiksi niin ette oo ilmeisesti koskaan nähny hyvin käyttäytyvää normaalia kesykissaa. Se jos sun mummolla/naapurilla/kaverilla on joku sähisevä,raapiva ja kyyryssä kävelevä kissanperkele ei meinaa sitä et kaikki kissat on sellasia. En nyt sano et kaikkien pitää tykätä kissoista mutta kun yleensä kissanvihaajilla on ihan väärä käsitys siitä millasia kissat on.
Ja pakko sanoa toho ettei koiran omistajat oo nii ärsyttäviä ni menkää vaikka huviksee johki facebookin koiraryhmää ja ihmetelkää siel sitte ku nää wuffejen ja fifien omistajat tappelee siitäki että saako koiralle laittaa -30 asteen pakkasessa takkia päälle vai ei.

Tolloja on kaikissa ihmisryhmissä. Olen elänyt lapsuuteni kodissa jossa oli sekä kissoja että koiria. Kissoja vihaan, koiria en. Myös muitakin kissoja olen tavannut ja kaikki yhtä veemäisiä.

Vierailija

Aloituksessa lukee että ei kannata lukea jos pidät kissoista, silti on kaikki kissoista pitävät lukenet ja käyneet alapeukuttamassa :D Ah tätä mielensäpahoittamisen iloa!

Vierailija

Kissavihaajat ovat aina työpaikoillakin niitä vittumaisimpia ihmisiä. Eivät suvaitse erilaisuutta ja puhuvat pahaa toisten seläntakana.

Kissoista pitäminen on hyvä mittari ihmiselle.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat