Opintojen keskeytys masennuksen takia

Vierailija

Olen masenutunut ja tein tyhmän virheen ja ahdistuspäissäni aloin opiskelemaan jotta olisi jotain järkevää tekemistä. Opiskelun aloittaminen oli kauhea virhe.. Nyt en kuitenkaan kykene käymään koulussa ja jos kykenen niin en pysty keskittymään opetukseen.

Opinnot on ihan alussa että siinä mielessä ei mitään hätää kun ei ole vielä eka jaksokaan loppunut eli ei opintosuorituksia. Koen tilanteeni (henkinen) niin huonoksi ja koen että opinnot on paras keskeyttää väliaikaisesti, kun ei ole järkeä opiskella jos menen kurssit läpi rimaa hipoen koska tämä on toinen tutkinto jonka opiskelen ja haluaisin suorittaa opinnot hyvin, mutta masentuneena se ei oikein onnitu hyvin.
Pitääkö mun varata aika terveyskeskuslääkärille vai suoraan mielenterveyspuolelta? vai peräti tervedenhoitajan lähetteellä hakeutua hoitoon?

Kommentit (6)

Vierailija

Ei kai sillä ole merkitystä. Omapolkuni oli terkkarin kautta terveyskeskuslääkärille ja sen määräämänä psykologille ja psykiatrille. Toki olin alaikäinen asiakas. Eli sanoisin että joko terkkariin tai lääkäriin ensin.

Vierailija

Veit sitten opiskelupaikan joltain jolla olisi ollut enemmän rahkeita ja motivaatiota valmistua ja työllistyä! Itsekkäitä olette!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Veit sitten opiskelupaikan joltain jolla olisi ollut enemmän rahkeita ja motivaatiota valmistua ja työllistyä! Itsekkäitä olette!
En tiedä lohduttaako mutta opiskelupaikkoja jäi ylikin ja ryhmään olisi pitänyt tulla 19 opiskelijaa joista 13 lopulta tuli että en tunne pistoa sydämmessä ja mä en aio luopua paikasta vaan suoritan opinnot myöhemmin kun pystyn

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä sen tiedät?!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä lohduttaako mutta opiskelupaikkoja jäi ylikin ja ryhmään olisi pitänyt tulla 19 opiskelijaa joista 13 lopulta tuli

Ooh! Missä alalla tolleen? Haluun opiskelemaan!

Uusimmat

Suosituimmat