Naisille

Vierailija

Olen itse mies ja ei voi kuin ihmetellä millaisia "miehiä" tällä palstalla pyörii. Todennäköisesti tosin vain yksi tai kaksi. Oikeat miehet eivät notku päivät pitkät koneella suoltamassa loukkaavia viestejä, älkää naiset yhdistäkö paria naisvihaajaa kaikkiin suomalaisiin miehiin. Alun perin käytiin vaimon kanssa joskus töiden jälkeen illalla huvikseen lukemassa näitä ketjuja, nyt päähuomion vie joku mielenvikainen sekopää jota mieskään ei voi mieheksi kutsua. Pysykää noista kaukana tosielämässäkin.

Kommentit (7)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen itse mies ja ei voi kuin ihmetellä millaisia "miehiä" tällä palstalla pyörii. Todennäköisesti tosin vain yksi tai kaksi. Oikeat miehet eivät notku päivät pitkät koneella suoltamassa loukkaavia viestejä, älkää naiset yhdistäkö paria naisvihaajaa kaikkiin suomalaisiin miehiin. Alun perin käytiin vaimon kanssa joskus töiden jälkeen illalla huvikseen lukemassa näitä ketjuja, nyt päähuomion vie joku mielenvikainen sekopää jota mieskään ei voi mieheksi kutsua. Pysykää noista kaukana tosielämässäkin.

Kyllä meitä muitakin ihan tavallisia miehiä täällä pyörii aina välillä. Sellainen joka kyllä ärsyyntyy ja ilmiantaa noita naisvihaajien ketjuja ja antaa niille vähän samalla mitalla.

Vierailija

Kiitos, arvon miehet. On hyvä että teitä normaalejakin miehiä pyörii täällä edes joskus. Ettei me naiset vaivuta ihan epätoivoon tämän yhden miesvihajankkaajan takia. On kiva aina saada vahvistusta sille, että mukavia, fiksuja ja normaaleita suomalaisia miehiäkin on olemassa, vaikka tämä yksi sekopäähullu tekeekin parhaansa romuttaakseen sen mielikuvan... :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ap on vain joku valkoritari aisuri, joka yrittää päästä naisia mielistelemällä pukille.

Joo, näin anonyymillä nettipalstallahan onnistumisen mahdollisuuden ovat aivan päätä huimaavat. Voi huoh...

Vierailija

Meitä ihmisiä on moneen junaan, varovaisuus todellakin kannattaa. Onneksi on myös hyviä ihmisiä siinä joukossa!

Vierailija

No just, koska naiset joita täällä pyörii on ihan helvetin terveitä. Minun vinkki pysykää kaukan täällä kirjoittelevista naisista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No just, koska naiset joita täällä pyörii on ihan helvetin terveitä. Minun vinkki pysykää kaukan täällä kirjoittelevista naisista.

Mun vinkki sulle, pysy kaukana tästä palstasta. Et pidä täällä kirjoittelevista naisista, miksi siis notkua täällä. Mee kavereittes kanssa leikkimään.

Uusimmat

Suosituimmat