Nopea vastaus kiitos! voinko merkata työkkärin sivuille työkokemukseksi työn jota tein 14-vuotiaana ilman sopimusta?

Vierailija

Siis olin 4pv töissä Tivoli seiterässä (Meripäivien ajan) semmosessa kojussa missä on tyyliin narunvetoa tms. Mulla oli ongintakilpailu siis missä ongittiin muoviankkoja altaasta ja niiden pohjassa oli numero joka määritti palkinnon. Ja mitä mä laitan työtehtäväksi? :D Onko se

Mulla ei siis ollut kuin suullinen työsopimus mutta verot kyllä maksettii jne (vaikka eihän tosta mitään veroja mennyt kun olin niin nuori ja palkkaa ei tainnut tulla satastakaan mutta verokortin vein) eli ei ollut mitään pimeetä työtä.

Kommentit (4)

Vierailija

Voit laittaa, mutta mitä tarkoitusta varten? Eläkettähän se ei kerrytä, mutta jos olet vielä nuori, niin osana cv:tä se voi olla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voit laittaa, mutta mitä tarkoitusta varten? Eläkettähän se ei kerrytä, mutta jos olet vielä nuori, niin osana cv:tä se voi olla.

CV:ssä mulla on se aina ollut kun olen nuorena hakenut kesätöitä tms. Nyt olen siis hoitovapaalla joka loppuu maaliskuussa. Syksyllä menen kouluun (paikka on jo) mutta tähän välille tarvisin jotain, siksi olen sinne työkkäriin kirjautumassa. Tää siis kysyy tässä kun ilmottaudun työttömäksi työhakijaksi niin työkokemusta.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat