Yle verosta, tienaako joku alle 10 294 euroa vuodessa?

Vierailija

Silloin on vapautettu yle-verosta. Tienaan itse työttömänä enemmän, joten mitä hyötyä tuosta on?

http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/354678-avioerokin-maksaa-nyt-en...

ja miksi ennen ilmainen lähestymiskielto maksaa nyt 250€? Onko sinne hallitukseen päässyt stalkkereita?

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Minä, teen oman alan töitä kesä-elokuun ja max. yhtenä viikonloppuna kuussa keikkaa, tienaan alle 10 000 e. 

Vierailija

Kyllä se kai menee niin, että jos saa vain työttömyyskorvausta ja asumistukea, niin asumistuki on verotonta tuloa, ja tuki on se noin 700 €/kk josta ei tule yhteensä yli tuon rajan.

Vierailija

Miten toi käytännössä toimii, onko silloin vapautettu seuraavan vuoden yle-verosta, vai miten? Mulle ei varmaan tänä vuonna tule noin paljon tuloja.

Vierailija

Elän työmarkkinatuella, joten olen nyt vapautettu Yle-verosta. Toisaalta lääkkeiden omavastuu nousi täsmälleen saman verran, loistava esimerkki hölmöläisen peitosta.

Vierailija

Verosuunnittelun ansiosta minä ansaitsen virallisesti alle tuon!
Ja poliisiauton takapenkille kun aina välillä joutuu ylinopeuden vuoksi niin sakkolaskuri laskee aika pienet sakot. Todelliset tuloni ovat sitten jotain ihan muuta.

Ja en siis ole normaali palkansaaja jos se jotain kiinnostaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ja poliisiauton takapenkille kun aina välillä joutuu ylinopeuden vuoksi niin sakkolaskuri laskee aika pienet sakot. Todelliset tuloni ovat sitten jotain ihan muuta.

Olisimme kyllä itsekin huomanneet ettet ole normaali.

Vierailija

Opiskelijana saan 500 e kk ja kesäkuukausina tuota ei saa, eikä opiskelijana saa muitakaan tukia vaan pitää dyykata ja asua kavereilla...  joten joo, monikin tienaa alle

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Opiskelijana saan 500 e kk ja kesäkuukausina tuota ei saa, eikä opiskelijana saa muitakaan tukia vaan pitää dyykata ja asua kavereilla...  joten joo, monikin tienaa alle

siis kesäisin saa 0e kk ja pitää asua kavereilla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Olisimme kyllä itsekin huomanneet ettet ole normaali.

Voi kun nyt niiiiiiiin mieleni pahoitin! :D

Arvaas, paljonko olen vuosien mittaan pankin lakimiesten avulla säästänyt?

artturi

Minä. Oon opiskelija... Teen myös verosuunnittelua aktiivisesti ja töitäkin silloin tällöin, en myöskään ole oikeutettu asumistukeen joten kaikkia laillisia keinoja pitää soveltaa että pärjää. Toisaalta kun vihdoin valmistun tulee minustakin Yle veron maksaja :(

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat