Mä niin inhoan tätä raskauden jälkeistä vartaloa

Vierailija

Kohta lapsi täyttää vuoden ja edelleen vatsa arpinen ja kuvottava. Muuten olen palautunut entisiin mittoihin mutta tuo vatsa ja nää roikkuvat e-kupin rinnat joista ei jää kuin nahka jäljelle kun imetys loppuu. Naamakin on vanhentunut vuodessa 5 vuotta. Olin niin kaunis aiemmin ja nyt oon enää kulahtanut äiti. Ja joo tiesin että näin käy mutta harmittaa se silti että on vanhan ja ruman näköinen :( miten te muut rupsahtaneet kestätte?

Mamma 26v.

Sivut

Kommentit (40)

Vierailija

En kestäkkään. Joka päivä harmittaa. En enää suostu olemaan alasti kenenkään nähden. T. 27v, kamalat arpiset nahkatissit, arpia mahassa, jenkkakahvoissa, pyllyssä ja reisissä

Vierailija

Hä? Imetys vei kilot, lenkit pitää kunnossa, puntti kiinteyttää ja iho parempi kuin ikinä. Eli aivan erilainen tilanne!

Vierailija

Arpia mahassa, tissit ei vielä roiku koska imetän. Kestän ihan hyvin, koska liikakiloja 10, niin uskottelen, että kun ne on pois niin näytän taas hyvältä. Ekan jäljeen palauduin normaalisti, tokasta jäi läskiä ja syön liikaa.

N26, 3v ja 9kk

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hä? Imetys vei kilot, lenkit pitää kunnossa, puntti kiinteyttää ja iho parempi kuin ikinä. Eli aivan erilainen tilanne!

Ja rinnat kiinteämmät ja pillu tiukempi? Juuri tällaista irvailua en kaivannut. Ja imetys vei munkin kilot, olen 53kg e-kupin rinnoilla eli vaatteet päällä hot mut alasti not... Ymmärrän miksi miehiä viehättää vaan teinilikat jos kotona on mun näköinen kammotus :(

Ap

Vierailija

Säästyin onneksi raskausarvilta mutta mulla ei imetys todellakaan pudottanut painoa. Kilot oli ja pysyi tiukasti koko vauvavuoden ja tippui vasta kun palasin töihin. Mutta inhosin vartaloani.

Vierailija

Kyllä ne arvet haalenee kun joka päivä öljyää laadukkaalla öljyllä 😊 Meillä seksi parempaa kuin koskaan vaikka kroppaani onkin rumempi. En silti inhoa sitä.

Laihduttaa voi aina, syödä terveellisesti ja käydä salilla.

Vierailija

Oot kyllä Ap hoikka, vai kuinka pitkä olet? Syötkö tarpeeksi ja liikutko? Imetätkö vielä? Rintojen palautuminen kestää, eli ei välttämättä noin roikkuviksi jää. Tykkääkö miehesi rinnoistasi? Ja tosiaan liikunta ja salitreeni auttaa myös rintalihaksia. Kelan kautta voit saada myös edullisen rintojenpienennysleikkauksen.

Itse painan 70kg ja tissit 75D kyllä ne vähän on pehmentyneet, mutta en mitenkään musertunut ole. Mies ei anna niitä operoida 😄

Vierailija

Onneks mä olen ollut ruma ja läski koko elämäni. Ei varmaan tunnu missään jos oma ulkonäkö huononee lastensaannin jälkeen.

Vierailija

Minulla niin on jotain muuta ja tärkeämpää mietittävää kuin vatsanahkat ja vartalo. Pääasia, että lapsi sai rintamaitoa.

T. Äiti 39v

Vierailija

Onks sun mies sitten joku 6back malli, joka sanoo että olet ruma ja teinit kuumia? Miten voi olla noin pinnallinen?! Sulla on lapsi etkä ole ylipainoinen, elämä elettävänä ja sanot olevas hot vaatteet päällä. Voi ristus!! Eli näytät nätiltä, paitsi omasta ja miehen mielestä.. ?? JSS!

Vierailija

Ruma olo täällä. Imetys vaan jatkuu kun ei tuo juo korviketta. Paino ei tipu ja imetys saa haluamaan herkkuja. Aina nälkä. Ahdistaa olla kotona lihomassa. Enää kuukausi töihin!! 👏 En malta odottaa terveellistä salaattipöytää työpaikan vieressä, pyöräilyä sinne ja ihmisten kohtaamista!! Elämä voittaa!!

Mulla myös arpia mahassa ja reidet lihoneet ja niissä sellua, perse roikkuu ja ripsienpidennykset ei pysy.. Mutta tästä ei voi kuin nousta!! 😄 Mies on pysynyt 💗💗

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oot kyllä Ap hoikka, vai kuinka pitkä olet? Syötkö tarpeeksi ja liikutko? Imetätkö vielä? Rintojen palautuminen kestää, eli ei välttämättä noin roikkuviksi jää. Tykkääkö miehesi rinnoistasi? Ja tosiaan liikunta ja salitreeni auttaa myös rintalihaksia. Kelan kautta voit saada myös edullisen rintojenpienennysleikkauksen.

Itse painan 70kg ja tissit 75D kyllä ne vähän on pehmentyneet, mutta en mitenkään musertunut ole. Mies ei anna niitä operoida 😄

Imetän vielä ja olen 163cm pitkä. Syön ihan tarpeeksi mutta liikunta jäänyt vähiin. Lapsi ollut huono nukkumaan ja väsyneenä en jaksa liikkua :( naamassakin näkyy univelka. Mies tykkää rinnoistani vielä mutta tuskin kun imetys loppuu :D

Ap

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat