Poikuuden vieminen ystävältä

Vierailija

Olen 30-vuotias nainen ja ystävänä minulla on 23-vuotias poikanen, jonka olen tuntenut parin vuoden ajan. Joskus aikanaan olemme pussailleet ja käsipeliä harrastaneet, mutta ei meistä sen kummempaa tullut, vaikka tulemmekin toimeen hyvin. Nyt tuli taas puhetta miehen neitsyydestä ja hän kysyi minulta, josko voisin auttaa häntä pääsemään poikuudestaan. Itselle tuo ei sinällään olisi ongelma, kun molemmat olemme sinkkuja. Mietin kuitenkin, että eikö olisi parempi, jos poikuuden veisi ihminen, jota hän rakastaa ja jonka kanssa hän on seurustelusuhteessa. Mutta miehet eivät taida ajatella asioita niin romanttisesti? Onko muilla ollut tälläisiä tapauksia?

Sivut

Kommentit (54)

Vierailija

Joo, suosittelen että härnäät kaveria vielä muutaman vuoden ja lupailet, että "saatat antaa", mutta et sitten annakaan. Sitten kun mies on 30v, hän voi alkaa etsimään parisuhdetta, jossa pääsee eroon poikuudestaan.

Vierailija

En näkisi ongelmaa tuossa miksi et antaisi. Kondoomin kanssa jos on epävarma olotila sinulla jos mies on neitsyt niin eihän siinä voi tautejakaan olla. Jos käytät ehkäisyä anna palaa ja ilman kondoomia. Eihän teidän yhtee tarvitse muuttaa, vaan pelkkä seksisuhde jos onnistuu. Voihan siinä tulla sekin että rakastutte jos tällä miehellä on vieläpä hyvä varustusM50+.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen 30-vuotias nainen ja ystävänä minulla on 23-vuotias poikanen, jonka olen tuntenut parin vuoden ajan. Joskus aikanaan olemme pussailleet ja käsipeliä harrastaneet, mutta ei meistä sen kummempaa tullut, vaikka tulemmekin toimeen hyvin. Nyt tuli taas puhetta miehen neitsyydestä ja hän kysyi minulta, josko voisin auttaa häntä pääsemään poikuudestaan. Itselle tuo ei sinällään olisi ongelma, kun molemmat olemme sinkkuja. Mietin kuitenkin, että eikö olisi parempi, jos poikuuden veisi ihminen, jota hän rakastaa ja jonka kanssa hän on seurustelusuhteessa. Mutta miehet eivät taida ajatella asioita niin romanttisesti? Onko muilla ollut tälläisiä tapauksia?

Taitaa mies ajatella asiaa yhtä romanttisesti kuin ne teinitytöt, jotka haluaa päästä neitsyydestä eroon jonkun tuntemattoman kanssa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Joo, suosittelen että härnäät kaveria vielä muutaman vuoden ja lupailet, että "saatat antaa", mutta et sitten annakaan. Sitten kun mies on 30v, hän voi alkaa etsimään parisuhdetta, jossa pääsee eroon poikuudestaan.

En tietenkään vihjaile tuollaisia ja anna katteettomia lupauksia!

Oma neitsyyteni meni 15 vuotta sitten ensirakkauteni kanssa, joten siksi en oikein tiedä kuinka suhtautua asiaan.

AP

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

En tietenkään vihjaile tuollaisia ja anna katteettomia lupauksia!

Oma neitsyyteni meni 15 vuotta sitten ensirakkauteni kanssa, joten siksi en oikein tiedä kuinka suhtautua asiaan.

AP

Luultavasti pelastat ystäväsi mielenterveyden ja annat toivoa tulevaisuuteen.
T:5

Vierailija

Voin kertoa, että ainakin omalla kohdallani kannatti heittäytyä. Olen tuntenut ystävämieheni ala-asteikäisestä asti ja meillä on yhteinen ystäväpiiri. Mies oli jo lapsena älykäs sekä empaattinen, urheilullinen ja myöhemmin (akateemisesti) menestynyt, muttei ollut 26. ikävuoteen mennessä harrastanut seksiä kenenkään kanssa, mitä yhteisellä kaveriporukalla oltiin välillä (lämmöllä ja rakkaudella) ihmetelty. Jäätyäni sinkuksi päädyimme viinipullon jälkeen puhumaan syvällisiä ja tuli ilmi, ettei ollut halunnut seksiä ikinä kenenkään muun kuin minun kanssani. Tuon illan haparoivasta ja kiihkeästä peitonheilutuksesta on nyt kulunut 5 vuotta ja ollaan ensi kesänä menossa vihille. Rakastan tuota miestä koko sydämestäni. <3

Vierailija

Lähinnä ongelmaksi voi muodostua, että kaveri rakastuu ja alkaa vonkaamaan jatkuvasti. Tietysti jos se on OK, niin mikäs sinä. Ja eihän se pahasta ole varmaan kummallekaan jos kerran mies tuntuu mukavalta, kyllä se sitä luultavasti on sängyssäkin.

Vierailija

Hän ei ole poikanen, vaan aikuinen ihminen. Hän tietää kyllä itse mitä haluaa, ei sinun tarvitse "suojella" häntä itseltään. Aika alentuva asenne.

ihminen säätää lakinsa maailmassa

seksi on joillekin maailman tärkein asia, vielä kun saa mahdollisimman monen kanssa sitä tehdä. onko semmosia vielä joilla on 1 kumppani olllut alusta asti ja seksiä on harrastettu vasta aviossa?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat