kuinka pitkälle hyväily on mennyt baarissa tai taksissa

Vierailija

Onko pyllyäsi, rintojasi tai kullia tai pillua hhyväilty vain kankaan päältä. Vai onko kenties kaverin käsi mennyt baarissa pikkuhousujen sisään ja samalla.onko rintojasi hyväilty paidan ja liivien alta. Onko naisen käsi eksynyt boxsereihin ja viettelevästi runkannut sinua. Vai onko kaikki säästelty kotiin asti jossa olette päässeet toistenne kinppuiin. Kertokaa kokemuksistanne arvon lukijat

Kommentit (5)

Vierailija

Aloittaja taitaa odotella himoissaan vastauksia kyselyynsä.
Kyllä netistä löytyy muitakin paikkoja kuin vauva-lehden keskustelupalsta jos mielessä on tarpeiden tyydytys.

Vierailija

Minua ei ole hyväilty kun housujen päältä, mutta itse olen sormea uittanut ihan baarissakin.

Ja kun noista lääppimisistä on viimeaikoina ollut paljon puhetta, niin pitänee tarkentaa, että nämä on tapahtunut molempien vapaasta halusta.

Vierailija

Tuttu nainen laittaa kuminauha housut tarkoituksella baariin että voin hiplata paljasta täydessä baarissa

Vierailija

Oon saanut suihinoton arki-iltana olutpubissa. Ei juurikaan asiakkaita ja me istuimme "salin" puolella. Muilla asiakkailla ei mitään mahdollisuutta nähdä, mutta baarimikolla kyllä. Eipä kaiketi huomannut ja silloiselle tyttöystävälle maistui kyllä olut satsin nielemisen jälkeen. Jännittävä kokemus.

Uusimmat

Suosituimmat