Raskaana olevat av-mammat: oletteko tehneet leikkimielistä leivinjauho-sukupuolitestiä? :)

Vierailija

https://www.youtube.com/watch?v=fUZgm7wRh7s
Tältä se näyttää jos on tulossa tyttö.

Eli laitat mukiin leivinjauhetta ja kaadat päälle virtsaa, mieluiten aamuvirtsaa mutta voi päivävirtsallakin kokeilla. Jos seos ei vaahtoa eikä tapahdu mitään niin on tulossa tyttö, jos seos alkaa vaahdota ja kuplia kuin olut niin on tulossa poika :)

Kokeilkaa ja kirjoittakaa alle miten kävi! Varsinkin te jotka olette saanut jo ultrassa sukupuoli-veikkauksia :)

Kommentit (8)

Vierailija

Mulla alkoi vaahtoamaan ihan hirveästi, kuplii, porisee ja vaahto vain nousee ja nousee. Olen rv 12 tänään enkä tiedä sukupuolta mutta on kyllä "poikaolo" ja tuon testin mukaan olisi poika. Jännä nähdä, voin tulla kertomaan tänne sitten jos saan sukupuolen ultrassa selville :)

t. yksi av-mamma

Vierailija

Testasin siis leivinjauheella ja soodalla. Ekalla kuohui valtavasti ja tokalla ei lainkaan. Tieteellistä on..

Vierailija

Kai niissä on eri vaikuttava aine että tulos on eri. Mihin tuo perustuu että mikä siinä virtsassa kertoo sukupuolesta?

Vierailija

Virtsan ph-arvon muutokseen kai lähinnä. Emäksinen virtsa reagoi eri lailla kuin hapan. Hormonaaliset muutokset voi vaikuttaa tähän hieman, mutta ruokavaliolla on suurempi merkitys.

Vierailija

Mä kokeilen huomenna aamuvirtsasta, yhden lasin leivinjauheella ja yhden soodalla :) Tulen kertomaan miten kävi, en tiedä vielä sukupuolta. Rv 11.

Uusimmat

Suosituimmat