Naapurin ovesta poistettu nimi?? apua

Vierailija

Rupes mietityttämään, miks.. huomasin nimittäin että naapurin ovesta oli otettu nimi irti. Samoin aulan nimitaulusta. Mun mielestä ne ei oo mihkään muuttaneet, ja muutenkin eihän sitä nimeä melkein koskaan irti oteta kun muutetaan.. vaan vaihdetaan vaan uuteen kun uusi asukas tulee.
Näin ainakin mulla on ollut, aina muuttaessa vanhan nimi vielä ovessa.

Kaikenlisäksi toi naapuri on ulkomaalainen ja nyt kehittelen päässäni skenaarioita kuinka piilottelevat ISISiltä tai vastaavaa.

Kertokaa mulle onks toi normaalia?

Kommentit (3)

Vierailija

Mun naapurin nimi oli myös poistettu sekä ovesta että taululta. Kysyin sitten naapurin rouvalta yks kerta hississä, että ovatko muuttamassa (mukavia naapureita, joiden lähtö harmittaisi kovasti), niin vastasi, että ei, mutta että hänellä on turvakielto (sekö se termi oli, eli tietoja ei saa luovuttaa) hänen työnsä takia. On poliisi (ei virkapukuinen vaan rikostutkija) eikä halua että kostonhimoiset "asiakkaat" häiritsee kotirauhaa.

Naapurirappuun taas muutti uudet asukkaat, mutta nimiä ei ilmestynyt tauluun (oman rapun sisäänkäynti sisäpihalla, uloskäynnit pihalta kahteen eri suuntaan, toiseen suuntaan pitää kulkea tämän rapun läpi, toisessa suunnassa on autoille portti, ja kävelijöille portissa ovi, mutta tuo suunta on keskustasta poispäin, toisen rapun läpi pääsee keskustan suuntaan), heillä syyksi selvisi se, että olivat vuokranneet asunnon väliaikaisesti kun kotona oli ollut iso vesivahinko, eivätkä olleet jaksaneet ilmoittaa huoltoyhtiölle, että pitäisi laittaa nimi oveen. Asuivat asunnossa 3 kk.

Uusimmat

Suosituimmat