Jos multa joku mies kysyisi aiempien kumppaneiden määrää

Vierailija

Niin sanoisin määräksi noin 100 miestä. Jos mies ei sitä kestäisi, niin en menettäisi yhtään mitään.

Sivut

Kommentit (44)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hyvää loppuelämää kissojen ja mielialalääkkeiden kanssa, ap.

Sä olet varmasti tällainen typeryyksien kyselijä?

Vierailija

Toteaisin että riippuu laskentatavasta, onko ryhmäseksi yksi kumppani vai pitääkö kaikki laskea erikseen ja pitääkö laskea nekin joiden kanssa vain suuteli alasti vaikka kaulasta alaspäin ei muuta tehtykään vai...

Luultavasti tässä vaiheessa kysyjä on joko häipynyt tai innostunut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itse voisin kysyä tuollaista ihan oman terveyteni takia. Suusyöpä ei ole kovin kiva asia tulevaisuudessa.

Mahdollisten tulevien kumppaneiden takiako niistä pitäisi pitää kirjaa. Mä en todellakaan osaisi tuohon vastata, eikä kukaan ole sitä koskaan kysynyt. Puoliso tietää että niitä on ollut useampia mutta ei tarkkaa määrää kun en näe mitään tarvetta muistella vanhoja edes laskeakseni heitä.

Vierailija

Kuka haluaisi oikeasti perustaa perheen naisen kanssa jolla on ollut 100 kumppania ? Siis tehdä lapsia spermaviemäristä ? Panemiseen tuollaiset 100 miehen naiset ovat oikeastaan parempiakin.  

Ja niinhän ne yleensä kakkosvaimoja ovatkin. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse voisin kysyä tuollaista ihan oman terveyteni takia. Suusyöpä ei ole kovin kiva asia tulevaisuudessa.

Mahdollisten tulevien kumppaneiden takiako niistä pitäisi pitää kirjaa. Mä en todellakaan osaisi tuohon vastata, eikä kukaan ole sitä koskaan kysynyt. Puoliso tietää että niitä on ollut useampia mutta ei tarkkaa määrää kun en näe mitään tarvetta muistella vanhoja edes laskeakseni heitä.

No jos ei terveydestään huolestuneen kumppanin takia osaa edes arvioida kuinka monelle on persettään jakanut, niin ohhoh. Taidat olla melkoinen huithapeli naiseksi.

Vierailija

Minä vastaan, että niitä on ollut satoja ja voin kertoa kumppanille sitten kuinka hyvä / huono hän on muihin verrattuna ja mitä mieltä olen hänen peniksen koosta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuka haluaisi oikeasti perustaa perheen naisen kanssa jolla on ollut 100 kumppania ? Siis tehdä lapsia spermaviemäristä ? Panemiseen tuollaiset 100 miehen naiset ovat oikeastaan parempiakin.  

Joku, joka haluaa perheen, mutta ei saa ketään muuta naista. Ei kukaan muu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jos perheen perustaminen olisi syy miksi mies tuota tiedustelee, voisi unohtaa koko asian. Ehkä eka olisi ollut parempi tiedustella voisinko kuvitella (vielä) perustavani hänen kanssaan perheen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tuollainen vastaus kyllä riittää ja osaan vetää siitä johtopäätöksen suhteen jatkoa ajatellen.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat