70-80-luvun lapsi. Missä iässä luistelit ekan kerran?

Vierailija

Minä sain luistimet vasta kouluiässä ja ellen ihan väärin muista niin se oli vasta tokaluokalla jolloin oli ensimäisen kerran koulussa luistelua. Oliko tuolloin alle kouluikäisten luistelu harvinaista? Meidän paikkakunnalla ei ainakaan päiväkodissa tai eskarissa luisteltu lainkaan.

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Ekan kerran luistelin ekaluokalla, vuonna 1995. Oli kamalaa, kun lähes kaikki muut luokkalaiset osasivat vähintään alkeet ja itse aloitin nollasta. Inhosin luistelua alusta asti ja olen vieläkin aivan toistaitoinen luistelija. En halunnut toistaa vanhempieni virhettä ja omat lapset aloittaneet 2-4-vuotiaina.

Vierailija

Taisin olla 4 v. Just oli ollut talviolympialaiset joita olin katsonut ja olin kuulemma kamalan pettynyt kun en heti osannutkaan hyppiä samalla lailla kuin taitoluistelijat :D

Vierailija

Alle kouluikäisenä, en muista tarkemmin. Syntynyt -71. Lähialueella "kaikki" luistelivat ja hiihtivät, suunnilleen varmaan heti kun osasivat kävellä.

Vierailija

Vm -81, äiti kertoi (oli pakko kysyä kun en ollut varma :)) että vuonna -85 oli isä vienyt minut "koulun kentälle" luistinradalle. Olen tosin syntynyt keväällä lumien jo sulettua, joten olen ollut about kuukautta-paria vajaa 4v.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat