Nolot tilanteet julkkisten kanssa

Vierailija

Onko kenellekään käynyt sellaisia?

Olet nähnyt idolisi jossain ja ajatellut meneväsi moikkaamaan häntä ja ajatellut tekeväsi vaikutuksen häneen. Sitten jännityspäissäsi teet tai sanot hänen seurassan jotain noloa. Tai muuta vastaavaa.

Kaikki nolot tilanteet tapaamasi julkkiksen kanssa nyt tähän ketjuun. :`D

Kommentit (3)

Vierailija

Mä olin hotelli vantaan tuli-suudelmassa jenni vartiaisen keikalla. Sen jälkeen menin pyytään kuvaa ja nimmaria mutta olin silleen kännissä ja jännitti ihan vitusti että kusin housuun. Pyysin nimmarin ja jenni kaappasi mut kylkeen kuvaa varten ja silloin itse huomasin miten alkoi kusi haista housussa. Hävetti.

m23

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä olin hotelli vantaan tuli-suudelmassa jenni vartiaisen keikalla. Sen jälkeen menin pyytään kuvaa ja nimmaria mutta olin silleen kännissä ja jännitti ihan vitusti että kusin housuun. Pyysin nimmarin ja jenni kaappasi mut kylkeen kuvaa varten ja silloin itse huomasin miten alkoi kusi haista housussa. Hävetti.

m23

:D hauska

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

m23

Jos joku pistää tuosta paremmaksi/pahemmaksi niin onnittelen. Jenni Vartiainen ja karannut virtsa ovat varmasti lyömätön yhdistelmä tällä palstalla.

Terveisin Naispelko22

Uusimmat

Suosituimmat