Miksi miehet eivät tajua, että naiset joilla on vähän seksikumppaneita...

Siveellinen vaimo

... Useimmiten haluavat miehen, jolla on myös ollut harvoja seksikumppaneita? Ei tulisi itselleni mieleenkään edes harkita miestä, jolla on ollut 10 seksikumppania, puhumattakaan suuremmista määristä. Se kun kertoo selvästi, että miehen suhtautuminen seksiin on hyvin erilaista kuin itselläni (=vain rakkaudesta ja vakisuhteessa). Silti moni ympäriinsä nainut mies väheksyy ns. kokeneita naisia, ja sanoo haluavansa toisenlaisen tyttöystävän. Miksi ihmeessä? Miksi ette halua naista, joka suhtautuu seksiin samalla lailla kuin te itse?

Sivut

Kommentit (37)

Vierailija

Miten niin? Minulla ei ole ollut yhtään naista, ja en minä kelpaa edes niille naisille joilla ei paljoa miehiä ole ollut. Joten eipä yleistetä.

Vierailija

Nokun noille kuppakasseille on tärkeintä päästä likaamaan mahdollisimman monta neitsyttä. En tiedä, kai se sekin on joku sairaus päässä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miten niin? Minulla ei ole ollut yhtään naista, ja en minä kelpaa edes niille naisille joilla ei paljoa miehiä ole ollut. Joten eipä yleistetä.

Et ollut nyt se kohdeyleisö jolta tätä kysyttiin..

Vierailija

Miksei ap ymmärrä, että itsestä yleistäminen on argumentointivirhe. Siis, millä perusteella useimmat naiset, joilla on vähän seksikumppaneita, haluavat miehen, jolla on vähän seksikumppaneita?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksei ap ymmärrä, että itsestä yleistäminen on argumentointivirhe. Siis, millä perusteella useimmat naiset, joilla on vähän seksikumppaneita, haluavat miehen, jolla on vähän seksikumppaneita?

Naiset voivat peukuttaa tähän. Ylös peukku, haluavat miehen, jolla on vain muutama suhde. Alas peukku, miehen kumppanimäärällä ei ole merkitystä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Nokun noille kuppakasseille on tärkeintä päästä likaamaan mahdollisimman monta neitsyttä. En tiedä, kai se sekin on joku sairaus päässä.

Likaamaan neitsyitä?? Huh, huh, mikä ilmaisu. Tässä on vaikea tietää, onko asialla Ahmed ISIS-setä vai joku menneen sukupolven feministi. 

Mutta ap:n aloitukseen - ihmetetyyttä, tämä että jokaisella pitäisi olla tiukka lista, jolla rajoittaa se, ketä saa lehestyä. Eikö tämä homma voisi toimia niin, että aloitteita saa tehdä ja niitä saa tarjoua/ hyväksyä. Jos näillä AV-ohjeilla lähtee liikkeelle, niin kun alkaa listata seksipartnereiden lukumäärää, oikeaa ikää, painoindeksiä ja luoja tietää mitä, niin minulle sopii ehkä Mirkku Yli-iistä, mutta ongelma vaan on se, ettei Mirkun kanssa synkkaa noin muuten. 

Kaksinaismoralisimin ärsyttävyyden ymmärrän, mutta mistä histosta mä naista lähetyessäni tiedän, kuinka monta kumppania sillä on ollut? Ainakaan mun aloitusrepliikki ei ole, ootsa jakorasia vai neitsyt. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei sellaisia naisia ole nykyisin missään.
Yhden naisen kanssa ollut sinkkumies

On meitä vaikka kuinka paljon, mutta luonnollisesti kunhan meidät on kerran "napattu", niin poistumme ns. markkinoilta. Usein kaveripiirit ovat ainakin osittain samanhenkisiä, joten jos vaikka kaverillasi on mukava ja sopivalla arvomaailmalla varustettu tyttöystävä/vaimo, voi hyvin olla, että hänellä on sopivanhenkisiä sinkkuystäviä.

Vierailija

Itse olen ollut varsinainen pukki ja numeroni lähentelee viittäkymmentä. Vaimoni on maannut vain yhden miehen kanssa minun lisäkseni. Enempää en hänelle sallisikaan.

M41

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Naiset voivat peukuttaa tähän. Ylös peukku, haluavat miehen, jolla on vain muutama suhde. Alas peukku, miehen kumppanimäärällä ei ole merkitystä.

Näin emme saa selville totuutta, vaan ainoastaan sen, miten naiset haluavat asian kuviteltavan olevan. Voisit esimerkiksi kysyä, kuinka moni mamma ostaa eineksiä, ja vastaus olisi luultavasti että aika harva. Jos taas tarkastelisimme Atrian ja Jalostajan myyntilukuja, kävisi hyvin äkkiä selväksi, että mammat ostavat eineksiä enemmän kuin sanovat ostavansa. Naisille kulissit ja juhlapuheet ovat tärkeitä, totuus on lähes aina esiteltyä naamakirja-julkisivua karumpi. Tämä pitää pitää aina mielessä, kun lukee palstan naisten kertomuksia arkielämästään, jossa he tekevät kaiken työn yksinään ja mies vain röhnöttää sohvalla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Niin, ap toki asuu kuplassa, jossa ei ikinä tapaa ketään muita ihmisiä, saati että kykenisi keskustelemaan heidän kanssaan vaikkapa parinvalintakritereistä. Sekin on täysin tuntematon ajatus, että ihmiset usein toivovat kumppaniltaan samanlaisia elämänarvoja kuin itseltään.

Vierailija

Joo. Samaa mieltä AP:n kanssa, mutta olen itse mies. Mulla on 5exää ja ei yhtään yhdenillan juttuja. Ei kauheesti kiinnostais nainen joka pyörii baareissa ja sekstailee kaikkien kanssa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Näin emme saa selville totuutta, vaan ainoastaan sen, miten naiset haluavat asian kuviteltavan olevan. Voisit esimerkiksi kysyä, kuinka moni mamma ostaa eineksiä, ja vastaus olisi luultavasti että aika harva. Jos taas tarkastelisimme Atrian ja Jalostajan myyntilukuja, kävisi hyvin äkkiä selväksi, että mammat ostavat eineksiä enemmän kuin sanovat ostavansa. Naisille kulissit ja juhlapuheet ovat tärkeitä, totuus on lähes aina esiteltyä naamakirja-julkisivua karumpi. Tämä pitää pitää aina mielessä, kun lukee palstan naisten kertomuksia arkielämästään, jossa he tekevät kaiken työn yksinään ja mies vain röhnöttää sohvalla.

No eikös se halu juuri kerro sen, mitä naiset toivoisivat. Joku rakastuu kaikesta huolimatta toisenlaiseen ja joku ei löydä ketään, vaikka haluaisi jonkinlaisen. 

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat