Naiset ovat upeita!

Vierailija

Hommahan on nyt sillä tavalla että täälläkin melskaa tämän tästä kaiken sorttisia peräkammarinpoikia jotka peittelee surkeuttaan uskottelemalla että miehiä muka kovasti sorretaan. Ne hyypiöt ovat väärässä. En ole neljän vuosikymmeneni aikana kertaakaan kokenut että naiset sortavat minua. Tai no, ehkä se yläasteen historian opettaja...

Mutta siis pointtini on että naiset ovat upeita! Vaimoni on upea monella tavalla. Äitini on hieno ihminen ja olen onnellinen että hän on juuri minun äitini. Sekä iso- että pikkusiskoni ovat kelpo immeisiä. Tyttäreni on mahtava tyyppi. Voisin jatkaa listaa vaikka kuinka pitkään mutta pointtini tuli varmaan selväksi.

Kun kaiken maailman pikkunilkit ja luuserit mussuttavat, kitisevät, syyllistävät ja vinkuvat, älkää korvaa lotkauttako. Kun joku pelle yrittää provosoida, anna pellen yrittää. Kun joku haukkuu ja arvostelee, jätä se jäkätys omaan arvoonsa.

No, ei mulla muuta, hyvää alkavaa viikkoa kaikille naisille (paitsi sille yläasteen historian opettajalle) kuten myös niille miehille jotka eivät ole niitä surkeita marisijoita

Kommentit (4)

Vierailija

Totta puhut, mutta ei me naisetkaan aina olla niin täydellisiä, tarkoitan, että katkeria valittajia ja muiden haukkujia löytyy naistenkin joukosta pilvin pimein. 

Naiset ovat upeita, mutta niin ovat miehetkin! Ihailen useimpien miesten kykyä mennä eteenpäin eikä jäädä märehtimään asioissa niinkuin taas aika monilla naisilla on tapana. Me naiset olemme usein vähän herkempiä ihan biologisista syistä johtuen. Me heräämme vaistolla hetkeä ennen kuin vauva herää ja osaamme "lukea" vastasyntyneen kaikkia tarpeita herkällä mielellämme ja kehollamme. Ehkä tämä herkkyys aiheuttaa myös sitä asioiden iänikuista vetvomista. 

Monet miehet ovat ratkaisukeskeisiä ja vaikka ilman naista ei olisi yhtäkään miestä olemassa, niin on silti annettava arvoa miesten monille saavutuksille esim. tieteessä. Naiset eivät historian saatossa ole saaneet aivan samoja mahdollisuuksia kuin miehet, koska olemmehan olleet kiinni lapsissa ja kodissa hyvin pitkään ennen nykyistä yksilön vapautta. 

Naisen ulkonäkö ja vartalo on nostettu mediassa sellaiselle jalustalle, että jopa moni nainen pohtii olevansa kenties myös naisista kiinnostunut, koska meidät kaikki on ehdollistettu näkemään nainen objektina. Vaikka nainen onkin ihana (aivan kuten mieskin), niin tämä naisen esineellistäminen tuntuu pahalta, ja siitä on vaikea päästä eroon. Itsekin olen meikkaava ja laittautuva nainen, koska niin on parempi olla, on jotenkin hyväksytympi muiden silmissä. Naisilta odotetaan laittautumista vaikka sitä ei usein myönnetäkään. Minä voin toki mennä ulos ilman meikkiäkin, ja niin menenkin joskus. Silloin olo on luonnollinen ja vahva. Harmittaa kun naisen elämä ei voi olla niinkuin miehen, suihkuun, vaatteet päälle ja ulos. Helppoa. Mielestäni miehen vartalo on myös aivan ihana, sitä haluaisin nähdä enemmänkin esillä. 

Vierailija

Naiset on upeita, ja miehet on upeita myös. :) Täällä anonyymisti on jotenkin helppoa aina vihaisen ihmisen purkaa turhautumistaan milloin missäkin asiassa ja syyttää muita katsonatta itse peiliin, joten itsellä menee kyllä kaikki viha- ja provoviestit automaattisesti vaan ohi. Ei tuollaiseen turhuuteen jaksa olkaansakaan kohauttaa, ne huutelut on aina sen itse kirjoittajan jotain henkilökohtaisia patoumia eikä kerro kenestäkään muusta mitään.

Vierailija

Millä perusteella naisista ei löydy noita "pellejä ja luusereita"? Ai koska sinun siskosi ja äitisi ovat "kelpo immeisiä" (voiko ärsyttävämmin enää kirjoittaa)? Ovatko sinun isäsi ja veljesi sitten pellejä vai luusereita?

Vierailija

Kiitos ap! Kirjoituksestasi tuli hyvälle tuulelle, varsinkin kun niitä katkeria peräkammarin poikia on riittänyt tällä palstalla ihan kyllästymiseen asti. Siinä mallia miesvihaulisijalle, ap on sentään oikea Mies! :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat