pomo lähetti töistä kotiin, vaikka ei ole kuumetta !

Vierailija

kiva pomo minulla :D kehotti myös hakemaan saikkulapun, " kyllä saat sen tuossa kunnossa".

meillä siis lapset olivat viikon kipeinä, sellainen limainen kova yskä ja lämpöä. mies oli lasten kanssa kotona.
no, mies on ihme friikki johon pöpöt eivät tartu mutta itse en ole yhtä onnekas. toissapäivänä alkoi keuhkot halkaiseva yskä, lima rohisee keuhkoissa eikä ääntä lähde kunnolla. ja eilen illalla iski kunnon nuha, koko ajan saa olla nessu kiinni naamassa ! silmät valuvat solkenaan ja makuaisti hävisi.. mutta kuumetta ei ole. joten könysin sinnikkäästi työpaikalleni.

pomo seurasi hetken, miten yritin tehdä työtä-niistin-yritin jatkaa-sain aivastelukohtauksen- pesin silmälasit- niistin-yritin taas tehdä töitä- niistin- putsasin silmälasit- sain yskänpuuskan.... ja päätti viheltää pelin poikki.

nyt jännään täällä miten sen saikkulapun kanssa käy!

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Urpo. Kuumeko sen kertoo, onko ihminen kipeä vai ei? Toivottavasti sulla ei ole lapsia.

Hyvin sä luit ton aloituksen :DDD

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Urpo. Kuumeko sen kertoo, onko ihminen kipeä vai ei? Toivottavasti sulla ei ole lapsia.

luetun ymmärtämisen vaikeuksia? on lapsia, heiltähän tämä tarttui !

ja lapset saavat kyllä jäädä kotiin myös ilman kuumetta, jos ovat surkeita ja puolikuntoisia. opettaja ymmärtää.

sen sijaan  työpaikoilla harvemmin tykätään, jos jää kotiin pelkän nuhan  vuoksi !

alku.P

Vierailija

Mäkin jäin tänään kotiin pelkän flunssan takia, koska en halunnut mennä avokonttoriin tartuttamaan kaikkia. Pärskin koko ajan, nenä valuu solkenaan ja ajatus on ihan puuroutunut, en olisi todellakaan kyennyt työskentelemään normaalisti.

Minullekin on kotona opetettu että kipeä on vain kuumeessä, mikä on todella huono tapa. Itsellänikin kesti kauan päästä ajatuksesta eroon.

Vierailija

Miksi edes menit töihin aivastelemaan? Ärsyttää tuollaiset, jotka eivät yhtään ajattele muita vaan menee töihin tartuttamaan koko porukan.

Vierailija

Meillä on töissä yksi rouva yskinyt kohta kolme viikkoa siihen malliin että jos olisin hänen pomonsa niin sanoisin kyllä jo että mitäs jos jäisit vaikka kotiin lepäämään. Enkä nyt puhu mistään pikku yskästä vaan sellaisesta järkyttävästä hakkaavasta yskästä, jota kestää 7,5 h työpäivästä noin 5,5 h. Hankin jo itse korvatulpat kun en pysty enää kuuntelemaan sitä. Kohta on koko avokonttori tuberkuloosissa. Ja tämäkin rouva toitottaa koko ajan, että niin mutku mulla ei ole kuumetta..

Vierailija

sain saikkua torstaihin  asti, syyllä "flunssa". kuumetta ei ole,  keuhkoista kuului vain pientä rohinaa ja suurimmaksi osaksi yskä onkin helpottanut! nenä vain vuotaa niin pirusti ja olo on yleisesti höntti.

nyt kaupan kautta kotia,  pistän makaronilaatikon uuniin ja  romahdan loppupäiväksi sohvalle !

alku.P

Vierailija

Mulla oli kerran alainen, joka tuli töihin selkeästi huonovointisen oloisena. Kertoi että kuumetta 38 ja  3 Burana 600 (!!!!!!!) ei auta yhtään. Olin AIVAN raivona mutta pidin mölyt mahassani ja kehotin lempeästi että nyt olisi syytä lähteä lääkärin kautta kotiin. Mutta silti; MIKSI tullaan sairaana työpaikalle a) tartuttamaan toisia b) riskeeraamaan oman terveyden ihan urakalla. Siinä kun sitten tämä työnsakari olisi tuupertunut työpaikalla niin olisi ollut selvittämistä...

Vierailija

No meillä ei saa saikkulappua ilman kuumetta, vaikka yskisi keuhkot ulos!
Tuo kuusikymppinen Gestapo, joka on meillä työterveyslääkärinä on täysi mulkku :-(

Vierailija

Olet siis näitä jotka kehuvat kuinka sairaanakin n menty töihin ja päivääkään ei ole saikutettu kymmeneen vuoteen. Mitäs siitä että tartutettiin se työpaikan Eila jonka mies sairastaa syöpää tai koliikkikaksosten jo valmiiksi väsynyt isä. Se astmalapsen äiti saikuttikin seuraavat kaksi viikkoa kun vei tautisi kotiin. Sitä muuten muistit ylevänä arvostella samaan aikaan kun olivat osastolla lapsen kanssa. Mikä ihme siinä on ettei pysytä siellä kotona kun ollaan selvästi kipeitä. Nytkin painuit kauppaan räkimään tomaatit. Perustelu sinulla ja kaltaisillasi on "No tarttuisi se jostain kuitenkin".
Ei, et saa työpaikalla mitalia tai sädekehää. Idiootin ja itsekkään leiman kylläkin. Niinkuin muutkin kaltaisesi "korvaamattoma"

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No meillä ei saa saikkulappua ilman kuumetta, vaikka yskisi keuhkot ulos!
Tuo kuusikymppinen Gestapo, joka on meillä työterveyslääkärinä on täysi mulkku :-(

Se on kloonattu hybridi (doctorus superdickus). Työnantajat on tilanneet niitä kloonitehtaalta.

Vierailija

Mulla ei "ikinä" nouse kuume, mutta saatan silti olla flunssassa sen verran pahasti, etten ole työkykyinen. Kuume on vain yksi sairauden oire, ei ainoa. Voi olla sairas ilman kuumettakin, mutta toisaalta kuumeisena on aina sairas.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat