APUA MENIN VAHINGOSSA NAISTEN VESSAAN

Vierailija

Menin ylilipastolla vahingossa naisten vessaan!! Olin ajatuksissani ja siinä oli vielä peilin edessä yksi pitkä yli 180 senttinen nainen, tajusin vasta koppiin mentyäni, että se oli tosiaan nainen ja että voi vittu olen naisten vessassa. Nyt olen täällä jumissa kun porukkaa lappaa sisään ja ulos kokoajan. Tälläkin hetkellä joku liruttaa pissaa viereisessä kopissa ja joku toinen juttelee kännykkään peilin edessä. Pidän jalkojani ylhäällä ettei kukaan näe miehen kenkiä kopin oven alta mutta en voi täällä loputtomasti olla . Mitä teen ??? eikai siitä tule mitään laskua jos sytkärillä laukasee palohälyttimen?? :(

Kommentit (15)

Vierailija

ala hihittelemään ja tule kopista lanteet keinuen ja huiskauta hiuksiasi peilin edessä ja mene ulos

kukaan ei ihmettele

Vierailija

Mä sanoisin silleen tosi homosti "moi tytöt" ja tutkisin peilin edessä hetken kulmakarvojani ja lähtisin ulos peilailtuani.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä sanoisin silleen tosi homosti "moi tytöt" ja tutkisin peilin edessä hetken kulmakarvojani ja lähtisin ulos peilailtuani.

Reps... :D :D :D Tää vois toimia!

Vierailija

Nyt viereisessä kopissa joku alkoi ulostamaan äänekkäästi. Pakko myöntää, että nämä hajut ja ääntelyt saavat minut hieman kiihottumaan .

AP

Vierailija

Pakko kysyä, mikä kaupunki? Ja jos Helsinki, mikä rakennus? 

Itse kävin just pari minuuttia sitten yliopistolla vessassa. Oltiinkohan samaan aikaan? :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pakko kysyä, mikä kaupunki? Ja jos Helsinki, mikä rakennus? 

Itse kävin just pari minuuttia sitten yliopistolla vessassa. Oltiinkohan samaan aikaan? :D

Erittäin todennäköisesti kyllä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Nyt viereisessä kopissa joku alkoi ulostamaan äänekkäästi. Pakko myöntää, että nämä hajut ja ääntelyt saavat minut hieman kiihottumaan .

AP

Että no nyt sitten pääsitkin 'ihannekertomuksesi' asiaosioon ?

Uusimmat

Suosituimmat