Jasmin Mäntylä on fiksu nainen.

Vierailija

Av-mammoilla olisi tuossa iässä jo lapsia vaikka kuinka eri miesten kanssa tehtynä mutta vaikka Jasminilla on paljon miehiä hän ei tee lapsia niiden kanssa. Fiksua.

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kysymys kuuluu vaan, kuinka monta aborttia hänellä on tehtynä.

Yhdestä ainakin on puhunut julkisesti.

Vierailija

Olen jasminen ikäinen. Mulla on kaksi lasta (nyt jo teini-ikäisiä) yhden ja saman miehen kanssa. Olemme naimisissa.

T. Av-mamma

Vierailija

Jasminhan on kertonut julkisesti, ettei halua lapsia ollenkaan. Moni av-mamma taas haluaa. Ei sen kummastakaan sen fiksumpaa tee.

Vierailija

Aika erikoinen käsitys fiksuudesta, jos muutaman kuukauden liittoja hieman "erikoisten" miesten kanssa pidät fiksuna.

Minusta olisi paljon fiksumpaa valikoida parisuhteeseen kelpaavia miehiä sillä perusteella, että heidän kanssaan voi elää pitempäänkin varsinkin silloin, kun menee niiden kanssa naimisiin.

Vierailija

Pohdin tuota yhtä meemiä, jossa se muikistelee huuliaan ja ihmettelee, että ehtikin olla jo vuorokauden sinkkuna.

Itse olen seurustellut pari vuotta (ollaan ns. toisella kierroksella molemmat) ja jos siviilisäätyä kysyään, olen sinkku. Niin kauan kun tässä ei olla naimisissa tai edes asuta yhdessä, olen yksineläjä. Se, että olen sinkku ei sulje pois sitoutumista, mutta kaikki muut nimikkeet ovat itselleni vieraita.

Sitä paitsi, kuka aikuinen ihminen oikeasti voi sanoa tietävänsä koska seurustelu muuttui vakavaksi? Vaikka kuinka kolahtaisi ja kemiat kohtaisi ensi tapaamisella ja vuoden päästä voitaisiin viettää ensitapaamisen kunniaksi vuosipäivää, niin voiko samalla varmuudella sanoa, koska seurustelu alkoi? 

Vierailija

nyt Jassukka iltalehdessä kertoilee että aussimies on naimisissa mutta eroamassa vaimostaan 😂 Ei ole totta!!!:D Ja vaikka eroaisi niin salee noiden juttu tuolla pohjalla tulee kestämään. Ei hitto!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
nyt Jassukka iltalehdessä kertoilee että aussimies on naimisissa mutta eroamassa vaimostaan 😂 Ei ole totta!!!:D Ja vaikka eroaisi niin salee noiden juttu tuolla pohjalla tulee kestämään. Ei hitto!

Mä luulen, että tuommoisen reissumiehen vaimo on jossain vaiheessa tehnyt itselleen selväksi, minkä valinnan on tehnyt. Ottanut ukon jota ei varmaan saa ihan yksin pitää. Mutta ei se tarkoita, että erota pitäisi!

Voihan se vähän nyppiä, kun äijän uskottomuus on ihan lööppikamaa jossain maapallon toisella puolella.

Vierailija

Täällä kans tyypillinen wt-yh aikoinaan. Vain yksi lapsi ja kun synnäriltä lähtiessä huikkasivat, että pian kai nähdään, sanoin ettei ikinä. Eron jälkeen kihloihin ja ero. Nykyisen kanssa avoliitossa. Ja itse olen elättänyt kersan ja itseni tekemällä töitä. Ja ukoille sanoin heti, ettei lapsia edes harkita, ota tai jätä.

En kyllä ymmärrä tuota Jassun vanhojen papparaisten keräilyä. Tuo uusi näyttää ihan edellisen nuoremmalta painokselta. Mistä syystä se oikein rankaisee itseään noin? Kohta herää vanhana ryppyisenä rupuna ja kun menneitä miettii, löytyy sieltä vain liuta harmaapäisiä vanhuksia, joille on nuoren ruumiinsa uhrannut. Mutta eikös tuo mies nyt sentään hänkin ole onneksi  eroamassa? Näin luin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat