Täysin erilaiset käsitykset mikä on tyylikästä pukeutumista...

Vierailija

Kohtalotovereita?
Yhden hyvän ystäväni kanssa aina shoppaillessa tai kirpputoreja kiertäessä tulee ihan hölmö olo kun kaverin mielestä tyylikästä on täysin eri kuin minun mielestäni. Materiaaleissa ja väreissä ollaan suht samoilla linjoilla mutta mallit ja vaatekappalevalinnat on ihan eri planeetoilta. Ei siitä riitaa tule mutta molemmat varmaan salaa pidetään toista ihan tyylitiedottomana.

Kommentit (8)

Vierailija

Joo, kyllähän niitä on joiden mielestä vaikka joku pin up-tyyli on tyylikästä. Ja perus stockamamma on hajuton ja mauton.

Vierailija

Minulle tuo ei ole ollut ikinä mikään ongelma. Mulla ja parhaalla ystävälläni on tosi erilaiset maut: itse tykkään klassisesta mutta dramaattisen värisestä tyylistä. Olen sellainen puna-mustaan tai musta-valkoiseen pukeutuva jakkupukutäti. Ystäväni tykkää ihan erilaisista rennommista vaatteista, sellaisella naisellisella säväyksellä. Usein tykkää että vaatteessa on jotain kukkia tai pitsiä tai pehmeitä pastellivärejä. 

Ei me kumpikaan toisiamme tyylittöminä pidetä, eri tyylisinä vaan.

Vierailija

no ainakin vaatteen mallin tyylikkyyshän riippuu myös siitä, että sopiiko se kantajan ruumiinrakenteeseen. Eli hyvä vaan, että kumpikin teistä valitsee itselleen sopivia.

Vierailija

Niin mikä ONGELMA tuo oikein on? Ihan normaalia että ihmisillä on se oma maku ja käsitys, ottaen huomioon myös oma ruumiinrakenne ja malli, ei mikään ongelma ellei tee siitä ongelmaa.

Vierailija

Joo, mullakin on totaalisen eri tyyli monen ystäväni kanssa, mutta en mäkään heitä tyylittöminä pidä. Kyllä toista voi pitää tyylikkäänä ja voi tykätä hänen pitämistään vaatteista, vaikka ei niitä itsensä päälle laittaisikaan.

Vähän sama, kun jonkun koti voi olla tosi ihana, vaikkei itselleen sellaista haluaisikaan.

Vierailija

samoin ruuan suhteen. en voi sietää sushia ja niin moni sitä rakastaa nykyään. yhdessä ei voida käydä syömässä 

Uusimmat

Suosituimmat