Miehet vaikuttaa olevan aika neitejä

Vierailija

Valitetaan kun "nainen ei halua mua vaan vain suostuu seksiin". Ei kestetä mitään suoraan sanomista tai kysymistä; yksi lähestyi netissä mua kysymällä juonko ja poltanko, mä kysyin että nuoko nyt todella on oleellisia asioita ja heti neiti säikähti. Noita vastaavia tapauksia että pikkukommenteista säikytään on paljon, miehet ei kestä mitään, varsinkaan mitään särmää naisessa.

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

Miehistä on tullut neitejä, totta.
Sen takia tää maa tullaan menettämään näille tulijoille, eikä perheetkään pääse kohta yhdessä uimahalleihin.
Testosteronit nollan ja kuoleman välissä.
Näki hyvin siitä suomen surkein kuski ohjelmasta. Kaikki neitejä ja joku käytti jopa naisten avokaulaista paitaa. Kaikki piipittivät.
Voi yökötys tätä nykymeininkiä.
N31

Vierailija

Kukaan ei halua suuseksiä miehen kanssa joka vetää röökiä, ei antaa eikä saada! YÖK! Sama kuin söisi tervaa tai rasvaisi alapäänsä tervalla!

Vierailija

Miehet voivat toki olla neitejä, mutta esimerkistäsi saisi sen kuvan että mielestäsi mies on mies vasta kun juo kaljaa ja polttaa tupakkaa. Jos jollekin on kaikista tärkein ja se oleellinen kysymys alkoholi ja tupakka niin mikä sinä olet häntä siitä arvostelemaan. Neitiä se tuskin tyypistä kuitenkaan tekee vaan siihen vaaditaan vähän muuta minusta.

Minä luulisin että miehinen sovinisti on ihan tyytyväinen jos nainen levittää jalat ja viis veisaa siitä haluaako nainen vai ei, joten tuotakaan en ihan ymmärtänyt.

Neiti-Mies?

Vierailija

Miehistä on tullut varovaisia tossukoita kiitos vuosikymmenten tossuttamisen. Akat puree päät ja munat poikki heti kun joku ei mene heidän mielensä mukaan niin onko tuo ihmekään... se toinen vaihtoehto olisi sitten olla mies ja sanoa että painu ämmä ttuun, mutta koko maa olisi kuollut jo sukupuuttoon jos isämme eivät olisi tehneet tätä miehisyyden uhraustaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miehistä on tullut neitejä, totta.
Sen takia tää maa tullaan menettämään näille tulijoille, eikä perheetkään pääse kohta yhdessä uimahalleihin.
Testosteronit nollan ja kuoleman välissä.
Näki hyvin siitä suomen surkein kuski ohjelmasta. Kaikki neitejä ja joku käytti jopa naisten avokaulaista paitaa. Kaikki piipittivät.
Voi yökötys tätä nykymeininkiä.
N31

Niinpä! Vellihousumiessukupuoli on täällä, semmoiset jotka kuvaa vaan drinksujaan ja logokasseja instagramiin ja leikkii gourmettietäjiä ja ajavat autoa kuin vanhat tädit.

Huvittaa nekin tilanteet kun naiset puolustelee nykyään toisiaan kaupungilla ja vetelee ahdistelijamiehiä yhdessä laukulla päin näköä ja karjuu niille että painua jonnekin, samaan aikaan nämä suomalaiset neitimiehet kipittävät tilannetta karkuun kadun toiselle puolelle kuin pikkutytöt ja vinkua kiljaltelevat samalla! Pelkäävät varmaan että uuteen Tiger-merkkibleiseriin tulee tahra?

Vierailija

Olisikohan suomen äidit ja vaimot kasvattaneet niistä tuollaisia? No, kyllä ne kohta on jo tiskaamaan ja imuroimaan oppineet, vielä kun oppisivat mankeloimaan. Siitähän tälläkin palstalla väsyneet naiset on valittaneet viime viikot.
Yritetäänkös siskot päättää jo mitä me miehiltä halutaan. Jooko?

M,26

Ole sitten niin tai näin, mikään mahdollinen vaihtoehto (tai niihin mahdottomiinkaan vääntäytyminen) ei kuitenkaan  kaikkia av-palstalaisia tyydyttäne. 

Parasta kai olla vain, mies , ja piut'paut piitata niiden turhien akkojen jäkätyksistä sen suhteen millainen pitäisi (tai millainen saisi) olla.

Eli miehen tunnuslauseeksi sopiikin : "Olen millainen olen,enkä sinultakaan odota enempää,joten jos en kelpaa,niin etsi sitten joku toinen itsellesi ja sillä siisti ja moi  vaan"

Vierailija

Jotain vikaa kasvatuksessa, kun pojat ja miehet eivät käyttäydy enää herrasmiesmäisesti. Esimerkkinä se etteivät avaa ovia edes vanhemmille, hitaasti ja huonosti eteenpäin liikkuville rouvasihmisille, vaan tunkevat itse siitä ovesta ensin ja läjäyttävät sen oven naisten naamaan!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olisikohan suomen äidit ja vaimot kasvattaneet niistä tuollaisia? No, kyllä ne kohta on jo tiskaamaan ja imuroimaan oppineet, vielä kun oppisivat mankeloimaan. Siitähän tälläkin palstalla väsyneet naiset on valittaneet viime viikot.
Yritetäänkös siskot päättää jo mitä me miehiltä halutaan. Jooko?

Niinpä. Ehkä nykyajan pojat eivät olisi niin vellihousuja, jos niiden isätkin olisivat osallistuneet kasvatukseen. Mutta isäthän ovat häipyneet nuoremman siipan kanssa perustamaan uusperheitä tai pelaavat kotisohvillaan pleikkareita.

Se, että pojat opetetaan tekemään kotitöitä ei tee heistä vellihousuja, vaan selkärangattomuus. Sisäistäpä se, "sisko".

Vierailija

Särmää naisessa? Wt-mamman puhetta. Kiroilet, ryyppäät, rälläät, riehut, haukut miehiä?

Vähän voit hakatakin miehiä?

Todellinen unelmien prinsessa.

Vierailija

Jotkut miehet joo. Mutta ei nykyaikana oo enää pakko osata rakentaa taloa, huoltaa autoa, remontoida jne. Ne palvelut voi ostaa. Toki mies voi olla miehinen ilman noitakin. Mutta semmoinen perinteinen mies kiehtoo minua enemmän. En halua kuplassa kasvanutta kaupunkilaista. Enkä tarkoita, että kaikki kaupunkilaiset olisi kuplassa kasvaneita. Se riippuu vanhemmista, minkälaisen mallin he ovat luoneet. Enkä itsekään ole mikään maalaistyttö, mutta vähän pienempiä ovat nämä muut kaupungit kuin Helsinki.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat