Järjestääkö miehenne perheellenne vapaa-ajan ohjelmaa, esim leffa, urheilu, teatteri, matka yms.

Vierailija

niin, siinä otsikossahan tuo kysymys jo tulikin. Järjestääkö miehenne perheellenne yhteistä ohjelmaa vapaa-ajalla? Meillä ei, osallistuu kyllä mielellään kunhan joku keksii ja hommaa tarvittavat liput ja selvittää tapahtumat, mutta jos en hoida, niin kotona istutaan telkkarin ja iPadin kanssa. Olisi niin mukavaa, että se toinenkin olisi aloitteellinen eikä aina odottaisi että joku muu hoitaa kaiken.

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Viimeksi viikonloppuna oli suunnitellut kivaa yhteistä puuhaa perheelle. Se vaihtui kyllä taas ryyppyiltaan kavereiden kanssa. Ja jos joskus tulevaisuudessa esitän toiveen, että voisiko tehdä yhdessä jotain, tulee sanomaan, että vastahan hän tällaisen suunnitteli. Eli hänestä pitäisi riittää se, että puheen tasolla on suunnitellut jotain, vaikka käytännössä minä jään lasten kanssa kotiin ja hän menee omiin rientoihin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Viimeksi viikonloppuna oli suunnitellut kivaa yhteistä puuhaa perheelle. Se vaihtui kyllä taas ryyppyiltaan kavereiden kanssa. Ja jos joskus tulevaisuudessa esitän toiveen, että voisiko tehdä yhdessä jotain, tulee sanomaan, että vastahan hän tällaisen suunnitteli. Eli hänestä pitäisi riittää se, että puheen tasolla on suunnitellut jotain, vaikka käytännössä minä jään lasten kanssa kotiin ja hän menee omiin rientoihin.

....ja sinä olet yhdessä moisen miehen kanssa koska...?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

....ja sinä olet yhdessä moisen miehen kanssa koska...?

... ei ole ollut varaa erota. Mutta kohta on ja sitten tämä helvetti on ohi.

Vierailija

Ei, suunnittelee menonsa ainoastaan itselleen ja mennä möngertää touhuamassa kaikenlaista kavereidensa kanssa. Minun kanssa sitten ei kiinnosta mitään tehdä.

Vierailija

Meillä suunnittelee, vaikka kuinka paljon. Se on tosi mukavaa, kun suunnitelmissa (ja toteutuksessa) on tosi paljon eri suuruista ohjelmaa, laskettelumatkaa, ulkomaan matkaa, pikku retkeä koti ja mökkialueilla. Itse asiassa minäkin voisin suunnitella väbän enemmän...

Vierailija

Ehdottaa kyllä kaikenlaista ja lupautuu maksamaan kaiken mutta minun kontolle jää lapsenvahdit, lähinnä sen takia kun hänen suku ei ole kiinostunut lapsiamme vahtimaan ja minun sukulaiset taas suostuvat ilomielin:)

Vierailija

Ei järjestä mitään. Eikä lähde jos minä keksisin jotain. Esim. viimeksi pyysin leffaan, ei halunnut. Meidän perheessä siis kaksi aikuista.

Vierailija

Kelekkamessut, erämessut, rallit, powertrucit, kiihdytyskisat yms järjestää jotka ei kiinnosta muuta perhettä yhtään niin tietää pääsevänsä yksin/äijäporukalla. Mukavasti verhoaa ne kun ei teille mikään kelpaa ja yritetty on. Just.

Vierailija

Ei. Jos minä en suunnittelisi niin kökötettäisiin varmaan aina kotona tuijottamassa tv:tä. Osallistuu kuitenkin innolla sitten kun minä suunnittelen. Silti ärsyttää olla aina se suunnitteleva ja asioita toteuttava osapuoli, ja vaikka tästä on keskusteltu niin mikään ei muutu. Ei kuulemma keksi mitään ja mulla on aina niin hyviä ehdotuksia.

Vierailija

Ei. Puhuu kyllä ja paljon että mitä voitaisiin tehdä mutta mitään ei tapahdu asioiden eteen. Minä sitten hoidan kaikki käytännön järjestelyt . Osallistuu kyllä sitten mielellään ja muistaa sitten kertoa kaikille miten yhdessä taas keksittiin kaikkea kivaa.
On muutenkin kova suunnittelemaan mutta mitään ei tapahdu ennenkö minä tartun toimeen ja alan tehdä ja mies tulee sitten omasta mielestään ritarina paikalle hoitamaan homman loppuun.

Vierailija

Joskus. Useimmiten järjestetään yhdessä ja meillä on tietyt "reviirit": jos menemme vaikka ravintolaan mies hoitaa varauksen (minä vihaan puhelimessa puhumista ja erityisesti vieraiden ihmisten kanssa), minä taas varaan liput esim. leffaan. Mies hoitaa aina liput keikoille, koska seuraa musameininkejä huomattavasti enemmän kuin minä. Matkojen suhteen päätetään ensin yhdessä kohde, sen jälkeen minä selvittelen lento- ja majoitusvaihtoehtoja koska jaksan paremmin tehdä hintavertailuja. Se mitä paikan päällä tehdään päätetään taas yhdessä, kummallakin on aina ehdotuksia.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat