Ei ole varaa erota, joten muutettiin isompaan

Vierailija

Meillä siis suhde ajautunut rakkaudettomaksi ja seksittömäksi miehen pahantuulisuuden ja mun masennuksen vuoksi. Vitutti katsella sitä naamaa samassa huoneessa. Olen yrittäjä, mies pienipalkkainen!(koska on laiska paska) ja ero tulisi kohtuuttoman kalliiksi tässä vaiheessa. Joten vaihdettiin isompaan, ed 78m2-> 120m2 ja kummallekkin omat makkarit, miehen lapsille oma huone ja mulle työhuone. Meidän huoneet niin kaukana toisistaan kuin mahdollista. Suosittelen kyllä kaikille eroamassa oleville pareille tällaista ratkaisua, jos ero kävisi liian kalliiksi/haluatte yrittää lasten vuoksi (teitäkin kun on)
Me ei miehen kanssa nähdä juuri ollenkaan, ja toimii hyvin.

Sivut

Kommentit (43)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jättekul :D Miten toi tulee merkittävästi halvemmaksi kuin vaikka 2 x 60m2 luukkua?

Huonekalujen hankinnat, ed. asunnostamme saimme 170t, tämä paremmalta paikalta olevasi isompi ja paremmin varusteltu asunto 182t. 60m2 asunto saattaisi pyöriä samoissa hinnoissa. 2 vastiketta, asuntoihin pitäisi kummankin ottaa lainaa tai alkaa maksaa vuokraa joka on paljon kalliimpi kuin vastike (meillä ei ole velkaa). Pitäisi olla kaksi autoa (nyt riittää yksi).
Meillä lapset joka toinen vk, ja me ei heidän takia pysytä yhdessä vaan ihan itsemme. Mutta, he ovat lapsia eikä heille aikuisten asiat kuulu, eikä niistä kerrota. Pitävät miehen kuorsausta syynä meidän erillisiin huoneisiin. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jättekul :D Miten toi tulee merkittävästi halvemmaksi kuin vaikka 2 x 60m2 luukkua?

Mietippä järjellä. 2x laina, 2x auto, 2x vastike, alun pakolliset hankinnat.. Et selvästi ole koskaan eronnut vakavasta suhteesta. Kyllä se vaan on niin että ero laskee elintasoa. Tietenkään ei silloin jos se puoliso on kuluttanut enempi kuin tienannut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mikäs siinä jos raha ajaa hyvinvoinnin edelle.

Voidaan nyt hyvin, kiitos vain. Nähdään toisiamme vain vilaukselta, voidaan säilyttää omat elintasomme ja vältytään kummatkin ikäviltä kotitöiltä. Esim meillä minä hoidan pyykit, mies ruoanlaiton ja tiskit, jne. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pitäisi olla kaksi autoa (nyt riittää yksi). Ap

Jos ette näe juuri koskaan kumpi käyttää autoa ja miksi tarvittaisiin kaksi autoa jos asuttaisiin kahdessa osoitteessa.

Lapset saa melko kummallisen käsityksen parisuhteesta jos ette näe koskaan vaikka asutte samassa osoitteessa. Vaikka lapset nyt olisi pieniä varsin pian he huomaa sen kuitenkin johtuvan muusta kuin nukkuma järjestelyistä tai kuorsauksesta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Voidaan nyt hyvin, kiitos vain. Nähdään toisiamme vain vilaukselta, voidaan säilyttää omat elintasomme ja vältytään kummatkin ikäviltä kotitöiltä. Esim meillä minä hoidan pyykit, mies ruoanlaiton ja tiskit, jne. Ap

Miksi kotitöiden jakaminen ei onnistuisi pienemmässä asunnossa tai jos näkisitte useammin?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Huonekalujen hankinnat, ed. asunnostamme saimme 170t, tämä paremmalta paikalta olevasi isompi ja paremmin varusteltu asunto 182t. 60m2 asunto saattaisi pyöriä samoissa hinnoissa. 2 vastiketta, asuntoihin pitäisi kummankin ottaa lainaa tai alkaa maksaa vuokraa joka on paljon kalliimpi kuin vastike (meillä ei ole velkaa). Pitäisi olla kaksi autoa (nyt riittää yksi).
Meillä lapset joka toinen vk, ja me ei heidän takia pysytä yhdessä vaan ihan itsemme. Mutta, he ovat lapsia eikä heille aikuisten asiat kuulu, eikä niistä kerrota. Pitävät miehen kuorsausta syynä meidän erillisiin huoneisiin. Ap

Eivätkä ihmettele yhtään miksi ette vietä aikaa yhdessä? :D jos eivät vielä tajua niin tajuavat kyllä joskus. Ette syö yhdessä tai katso telkkaria yhdessä... Jos lapset luulee että olette yhdessä niin saavat kyllä tosi oudon käsityksen parisuhteesta:D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi olla kaksi autoa (nyt riittää yksi). Ap

Jos ette näe juuri koskaan kumpi käyttää autoa ja miksi tarvittaisiin kaksi autoa jos asuttaisiin kahdessa osoitteessa.

Lapset saa melko kummallisen käsityksen parisuhteesta jos ette näe koskaan vaikka asutte samassa osoitteessa. Vaikka lapset nyt olisi pieniä varsin pian he huomaa sen kuitenkin johtuvan muusta kuin nukkuma järjestelyistä tai kuorsauksesta.

Tarvitaan kumpikin autoa, joten niitä tarvittaisiin kaksi. Nyt pärjätään hyvin yhdellä, sillä minulla on kotitoimisto. Mies menee aamulla viiden aikaan töihin aamulla, tulee 12.30-13 välissä kotiin, jonka jälkeen minä lähden hoitamaan mahd asiakaskäyntejä ja muita asioita. Jos tarvitsen autoa koko päivän niin vien miehen ja haen kun pääsee.

En tiedä mitä kummallista on siinä että minä teen töitä ja mies viettää aikaansa lasten kanssa. Tosin kyllä minäkin silloin tällöin otan osaa heidän juttuihin. Lapset kumpikin kouluikäisiä, ja viihtyvät meillä hyvin. Äiti on kertonut että lapsista meillä on hyvä ilmapiiri ja kiva tulla.
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos tarvitsen autoa koko päivän niin vien miehen ja haen kun pääsee.
Ap

Hiukan ristiriitaista aloituksen kanssa jos että käytännössä näe (juuri) koskaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Miksi kotitöiden jakaminen ei onnistuisi pienemmässä asunnossa tai jos näkisitte useammin?

Ei olisi tarpeeksi omaa tilaa. Mies on muutenkin älyttömän itsekäs ja ei ole ennen tajunnut että hänen aamuisat ovien paiskomiset ja kiroilut herättivät minutkin, nyt nukun kuin tukki toisella puolella taloa jonne miehellä ei aamuisin ole asiaa. Tästä johtuen sit kummallakin pinna kireellä, ja riita valmis.
Ap

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat