"No mun mielestä sä et ole oikea äiti kun sulle tehtiin se keisarinleikkaus" Tutun kommentti kun laitoin kuvan vauvastani facebookiin

Vierailija

ja kommentin "Vihdoinkin olen äiti :)"

Siis miten viitsiikin? Tuo tyyppi on kyllä niin katkera yleensäkin ihmisille kaikesta. Oli laittanut toiselle kaverilleni törkeän kommentin myös. Hän päivitti että hänen 5-vuotiaaltaan löydettiin kasvain ja että hän on siksi jonkin aikaa pois somesta (tarkoitus että ihmiset tietävät ottaa puhelimitse yhteyttä jos jotain tulee) niin kommentti tähän oli "Se siitä saa kun syötät pelkkää einespaskaa" Ja tällä ihmisellä ei ole oikeasti edes mitään tietoa ks. perheen syömisistä (ihan kuin se edes aiheeseen liittyisi)

Tuon jälkeen kyllä poisti tämän tyypin kavereistaan. Ajattelin vähän samaa. Miinuspuoli tässä se että hän asuu naapuritalossa ja alkaa varmasti raivota jos sattuu tulemaan vastaan.

Sivut

Kommentit (63)

Vierailija

Jättäisin huomiotta ja poistaisin /piilottaisin.

Jos en millään malttaisi ignoorata, vastaisin näin:

Minun mielestäni taas olen äiti. Jos tämä asia on sinusta oikeasti mielipidekysymys, toki voit ajatella minua isänä, mummona tai vaikka metsän peikkona.

Vierailija

Yyy, minä ja sisarukseni olemme siis koko ikämme olleet äidittömiä... :) Ja toinen lapsenikin on! Heivaisin "kavereistani" ja antaisin raivota.

Vierailija

En edes miettisi poistaisinko kavereistani vai en. Saman tien roskakoriin. Ihan sama vaikka asuu naapurissa, kyllä niitä muitakin kusipäänaapureita on, joiden kanssa ei tarvitse olla tekemisissä jos ei halua.

Vierailija

Ihan sekopää koko nainen. Ei kukaan normaali ihminen tuollaista ajattele eikö varsinkaan laita esille Facebookiin.

Vierailija

Tunnen itsekin muutaman tällaisen ilkeästi joka asiaa kommentoiva ihmisen. Tuntuu, että oikein kyttäävät somessa että saavat huomauttaa tai ilkeillä jostain jollekin. Eihän noista kannata välittää, mutta välillä tulee miettineeksi että miten huonosti ihmisellä täytyy itsellään mennä että rupeaa tekemään tuollaista. Joku puolusteli tuota, että "haluaa vain tuulettaa aivojaan somessa" mutta ei tuollaista elämänasennetta voi vaan kytkeä päälle ja pois. Antaa myös jotenkin todella vammaisen kuvan ihmisestä, normaalit ihmiset osaavat pysyä hiljaa jos ei ole mitään hyvää sanottavaa.

Vierailija

Onpa törkeä ihminen :o poistaisin kyllä kavereista ja jos tulisi raivoamaan niin näyttäisin keskisormea ja sanoisin etten jouda puhumaan, kun pitää lapsiparalle etsiä oikeaa äitiä

Vierailija

Poista se vaan. Siinäpähän raivoaa sitten. Tuskin ottaa opikseen kuitenkaan. Älä sinä ainakaan jää vaivaamaan päätäsi tuollaisella. :)

T. Kahden äidittömän lapsen epä-äiti

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olet äiti mutta et ole synnyttänyt.

Keisarileikkaus on yksi synnytystapa joten kyllä on synnyttänyt.

Vierailija

mitä hittoa?:DDD Onko se ihminen vähän kipee? Enpä ole ikinä ajatellutkaan että sektiolla synnyttäneet eivät olisi äitejä.😂
- "oikea" äiti joka synnytti lapsen alateitse

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat