Onpa ärsyttävä "aborttilääkäri" Mtv3:lla nyt

Vierailija

Ihme höpötystäå

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No ei lainkaan ärsyttävä, vaan fiksu ja elämää kokenut naistentautien ja synnytysten erikoislääkäri!

Aivan selkeästi halveksuu abortintekijöitä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei kaikilla ole toimivaa telkkua, joten alapeukkuja sataa, kunnes referaattia tulee.

Mulla ei ole muumimukeja - arvaa osallistunko muumimukikeskusteluihin?

Vierailija

Todella hyvä! Hauskin oli se, kun katsoi kameraan ja sanoi "Turussa naiset haluaa olla jostain syystä karvattomia eikä halua vuotaa" :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ihania maanläheisiä ja järkeviä kommentteja. Tuollaiselle gynekologille menisi mielellään.

Niin kunnes sinussa olisikin joku "vika" jolloin gynekologi kauhistelisi tekemiäsi valintoja.

Kävihän tuossa selväksi se, että aborttia tulevat hakemaan löysämoraaliset ihmiset hänen mielestään. Kun ei viitsitä kondomia käyttää tai pilleriä ottaa, "pitäisi mennä varmaan itse laittamaan se kondomi paikan päälle ennen aktia"

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikilla ole toimivaa telkkua, joten alapeukkuja sataa, kunnes referaattia tulee.

Mulla ei ole muumimukeja - arvaa osallistunko muumimukikeskusteluihin?

Typerä kommentti sinulta.

Sinun ja AP.n pitäisi pysytellä pois netistä kunnes saatte päähänne mahtumaan netiketin. Minä ja varmaan moni muukin avasi ketjun odottaen MIKSI AP:n mielestä ko aborttilääkäri on ärsyttävä. Mutta ei AP osannut edes sitä mainita. Ei kaikki katso televisiota 24/7 tai ole edes tv:n ääressä, moniko esim lukee palstaa mobililla junamatkalla töihin? Aika moni. Ei siinä yhtäkkiä voi olla tietoinen että mistä on kyse.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oikeasti alansa asiantuntija puhuu ja hänet teilataan? Mammat oikeasti!

En epäile etteikö ole alansa asiantuntija ja hyvä lääkäri. Tapa jolla sanoi mielipiteensä tv:ssä oli kuitenkin tosi töksähtävä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat