Itku seksin aikana

Vierailija

Harrastin seksiä poikaystäväni kanssa ja seksin aikana rupesin itkemään hysteerisesti. Nolotti ja ajattelin että oon vaan niin onnellinen jne.

Mut oon huomannut et mulle tulee sama tilanne kun olen yksin ja masturboin. Joten rupesin miettimään mistä tälläinen johtuu? En tunne saavani orgasmiakaan joten randomisti ilmenevä itkeminen on omituista. Seksi siis tuntuu muttei mitenkään erityiseltä, silti rupean itkemään joka kerta. Omituista..

Kommentit (7)

Vierailija

Seksi saa mielihyvähormonien tason nousemaan ja yhdynnän jälkeen tämä hormonitaso romahtaa nopeasti. Äkillinen raju muutos saattaa saada aikaan alakulon tunteen tai jopa itkun. Ei se ole mitenkään vakavaa.

Vierailija

Itse itken kun saan kunnon orgasmin. En toki aina mutta varsinkin jos edellisestä kerrasta on aikaan. Ei siis ainakaan minun tapauksessani mitään negatiivista vaan itken puhtaasti onnesta.

Vierailija

Mulla tulee itku lähes aina orgasmin saadessani, mutta joskus alkaa itkettämään myös kesken seksin, kun liikutun niin paljon ja tuntuu niin hyvältä. Nykyistä kumppania varoitin etukäteen, että joskus itken, mutta nykyään se tapahtuu 19/20 kertaa seksiä harrastettaessa. Ja itse itken joskus hillitysti parilla kyyneleellä, joskus suorastaan ulvon hetken aikaa :D Tämän jälkeen usein repeän nauramaan, kun tuntuu koomiselta vollottaa noin mahtavan orgasmin takia.

Itselläni tämä johtuu osin (av-mammojen vihaaman) herkkyyden tähden. Minussa on erityisherkkiä piirteitä, mutta asiasta en ole puhunut muiden kuin kumppanini kanssa eli älkää sekoittako minua näihin prinsessakohtelua vaativiin. Kumppanini on samanlainen kuin minä herkkyystasoltaan, joten hän ymmärtää hyvin tunteellisuuttani ja sama toisinpäin. Ja tunteellisuus tarkoittaa temperamenttia: nauran, itken, suutahdan ym. sekunnin sadasosissa, mutta tyynnyn myös nopeasti, kuten seksiin/orgasmiin liittyvän itkun kohdatessakin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat