Muita unettomia?

Seuraa 
Liittynyt16.12.2015

Ei auta itkut markkinoilla.. Taas yksi uneton yö lisää. Ei kiva :(

Löytyykö täältä kohtalotovereita?

Kommentit (9)

WraithTodd
Seuraa 
Liittynyt7.9.2015

Minä, jälleen kerran.

Unirytmi mennyt ihan vinksalleen.

"You are more like Wraith than you know."
"I'm not sure I like the sound of that."
"There is much about Wraith that you do not know, Sheppard."

Sulevi
Seuraa 
Liittynyt16.12.2015

Onko muilla unettomuus kroonista vai satunnaista? Oletteko yrittäneet siitä eroon ja jos, niin millaisin keinoin?

Itsellä ei auta mikään.. Ei lääkkeettömät eikä lääkkeelliset keinot ja se on todella turhauttavaa.

Noh, aamulla 6.30 reippaana taas ylös!

Vierailija

Juu, viime aikoina on kyllä harva se yö ollu uneton, niinku nytkin. Oli sentään lomaa, että zai päivällä nukkua mutta nyt pitäs saada töitten takia nukuttua yöllä. Ei auta vaikka kuin väsyttää, aivot ei sammu... Melatoniinista ei oo apua, pitää pyytää jotain vahvempaa jos ei ala korjaantua. Ärrttr

Vierailija

Kyllä harmittaa, kun uni ei ole tullut moneen yöhön.
No päivällä olen nukkut kerran valvoin viikon putkeen ja en ihmettele, että valvottamista käydetään kidutuksena, psykoottinen olo oli kyllä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä harmittaa, kun uni ei ole tullut moneen yöhön.
No päivällä olen nukkut kerran valvoin viikon putkeen ja en ihmettele, että valvottamista käydetään kidutuksena, psykoottinen olo oli kyllä.

Vierailija

Minä nukahdin kyllä illasta, mutta heräsin painajaiseen enkä saanut moneen tuntiin nukutuksi. Stressi näkyy painajaisina. Tulipaloja, rahattomuutta, karhuja?! ja lasten tapaturmia useimmat unet. On kauhea herätä hiestä märkänä ja itkien..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä nukahdin kyllä illasta, mutta heräsin painajaiseen enkä saanut moneen tuntiin nukutuksi. Stressi näkyy painajaisina. Tulipaloja, rahattomuutta, karhuja?! ja lasten tapaturmia useimmat unet. On kauhea herätä hiestä märkänä ja itkien..

On kauheeaa herätä "märkänä"

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat