En ole aloittanut uutta suhdetta, koska pelkään hieman että

Vierailija

tuleva mies pettäisi. Syynä on, että aiemmassa suhteessa minulle jäi tunne, että mies olisi pettänyt minua. Ei myöntänyt mitään kun kysyin. Ei alkanut huutamaankaan tai selittelemään. Oikeastaan onnistui sivuuttamaan koko kysymyksen. En tiedä oliko sitten järkyttynyt kysymyksestä tai jotain?

En ehkä koskaan saa tietää, pettikö ex-mies vai ei. On jäänyt kaihertamaan, ja tuntuu siltä, että jos alkaisin seurustella, olisi sama tilanne edessä. Kun aina sanotaan, että mies voi pettää ja on yleistä...

Kommentit (2)

Charmanderella
Seuraa 
Liittynyt24.12.2015

Turha on enää miettiä entistä varsinkin kun et voi edes tietää - etsit vain kunnollista syytä vihata häntä vaikka hänen tunteet ehkä on vain loppuneet eikä omille tunteilleen oikein voi mitään.

Ajattelisit ennemminkin että hyvä että erositte eikä hän joutunut valehtelemaan pitävänsä sinusta - itse teen juuri näin lasten takia ja se on henkilökohtainen helvetti.

Maailma on täynnä miehiä, jotka eivät koskaan pettäisi - itsekään en tee näin. Tää valehtelu tosin on ehkä pahempi kuin se että tuikkaisin munaa toisen pilluun.

Vierailija

Eihän sitä uutta suhdetta ole pakko aloittaa. Olet vaan ilman miestä niin ei tarvitse pelätä, että se pettää. Helppo homma. Miehetkin säästyy mahdollisilta aiheettomilta epäilyiltä ja syytöksiltä.

Uusimmat

Suosituimmat