Ihmiset jotka pelkäävät elämänsä pilalle.

Vierailija

En usko, että olen maailman ainut. Tämä on ehkä epätoivoinen huomionhaku, ei niinkään huomionhaku, kohtalotoveri haku. Haluan vain kuulla että muutkin pelkää.
Olen 26-vuotias, minulla on oma asunto, jossa en uskalla olla. Asun vanhempieni luona, minulla on siellä oma huone, mutta en uskalla olla siellä. Kyllä, nukun vanhempieni vieressä, aikuinen ihminen. En pysty kulkemaan hissillä, koska pelkään mitä takana odottaa, kun ovet avautuvat. Junalla ja bussilla kulkeminen on hirveää, viimeksi eilen sain hirveän pelkokohtauksen bussissa. Ihmiset tuijotti, mutta kukaan ei sanonut mitään. Syöminen on vaikeaa, koska pelkään tukehtuvani. Töissä käyminen on tuskaa, koska jos sinne hyökkää asemies en pääse pakoon. Sama ongelma elokuvateatterit ja kaikki missä en pääse nopeasti pakenemaan. Niin ja pelkään saunaa, vessanpönttöä ja parveketta. Myös kaappeja ja suljettuja ovia. En uskalla tutustua uusiin ihmisiin, koska pelkään heidän olevan murhaajapsykopaatteja. Näin kirjoitettuna kuulostaa täysin järjettömältä, ihan huvittaa, mutta kun se pelkopaniikki tulee kaikki muut ajatukset katoaa. En tiedä miksi kirjoitin tämän. Ehkä tämä on epätoivoinen avunpyyntö.

Kommentit (6)

Vierailija

Nyt on aika hakeutua lääkäriin. Hae apua, varaa aika lääkärille heti huomenn. Voit saada esim. lääkehoitoa ja terapiaa ja jossain vaiheessa voit päästä kiinni normaaliin mukavaan elämään ilman pelkoja, jotka rajoittavat elämääsi. 

Vierailija

Hae apua! Vaikka ongelma on iso, niin se voi lieventyä paljonkin nopeasti. Kognitiivista terapiaa ja ahdistuslääkitystä suosittelen.

Uusimmat

Suosituimmat