Tabu kysymys: Onko tytöillä mitään "ammuseisokkeja" ?

Vierailija

Mietin tässä, että kun kerta pojilla on aamu jöpötyksiä jo ihan pienestä alkaen, niin miten on tyttöjen laita? Onko tytöillä pikkuhousut märkänä aamuisin tai onko clithoris kovana? Tästä ei koskaan puhuta, onko se tabu??

t. mies

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Onhan meillä, en tiedä miksi siitä ei uskalleta puhua. Joka aamu 14-vuotiaasta lähtien oon herännyt pikkarit ja lakana ihan märkinä. Alkaa pikkuhiljaa kyllästyttää tää pyykin määrä...

Vierailija

Samalla lailla se naisilla kiertää veri paremmin yön aikana sukuelimissä. Eivät vain näe mitä on tapahtunut niin ei tule heti seksi mieleen.

T.mies joka on lukenut lääkärikirjoja.

Vierailija

Ammuseisokki. Joo tiedän, että kirjotusvihe, mut nään silti mielessäni sängyn vieressä seisovan, kärsivällisesti aamiaistaan odottavan lehmän.

Vierailija

Miten tuo nyt olisi tabu? ilmeisesti jonkun pikku pojan mielestä joka on ensi aamujöpötyksensä kokenut?

Tabu on asia joka on olemassa mutta siitä ei ole soveliasta puhua.  Asia jota ei ole olemassa ei ole tabu.

Vierailija

Mä olen monestikki märkänä kun herään. Mutta siihen liittyy joku seksiuni kyllä. Miesten ei ilmeisesti tarvii ees nähä unta panemisesta et on aamuseisokki? 

Monesti olen myös herännyt siihen että saan orgasmin ja se on aika jänskää kun ei oo varma että oliko se orkku vai ei :D siitä sitten tietää et se oli kun tunnustelee että sykkiikö pillu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ammuseisokki. Joo tiedän, että kirjotusvihe, mut nään silti mielessäni sängyn vieressä seisovan, kärsivällisesti aamiaistaan odottavan lehmän.

Kuulostaa mun vaimolta.

M38

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat