Mies ei koskaan tyydytä minua laukeamisensa jälkeen

Vierailija

Jos taas minä laukean ensin, huolehdin AINA mieheni loppuun asti. Mies taas orgasminsa jälkeen yleensä huohottelee hetken ja sitten lopettaa seksipuuhat. Ärsyttää.

Sivut

Kommentit (43)

Vierailija

Heh, samaa. Suuruuskuvitelmissaan kuvittelee olevansa hyväkin. Loukkaantuessaan hän käyttäytyy kuin saatana.

Naispelko23
Seuraa 
Liittynyt22.11.2015

Ihan oikein. Aina mediassa melskataan siitä miten seksi on naisia varten, miehistä ei niin väliksi. Onneksi on miehiä jotka tekevät niinkuin pitääkin, huolehtivat omasta saamisestaan.

Terveisin Naispelko22

SE ON LOPPU NYT

Vierailija

Naispelko22 kirjoitti:
Ihan oikein. Aina mediassa melskataan siitä miten seksi on naisia varten, miehistä ei niin väliksi. Onneksi on miehiä jotka tekevät niinkuin pitääkin, huolehtivat omasta saamisestaan.

Terveisin Naispelko22

Jatkossa ap:n mies varmaan tekeekin niin. Nimittäin oman kätensä kanssa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Heh, samaa. Suuruuskuvitelmissaan kuvittelee olevansa hyväkin. Loukkaantuessaan hän käyttäytyy kuin saatana.

Hän saattaa olla muiden mielestä hyvä. Eihän Picassonkaan voi sanoa olleen huono taiteilija vain sillä perusteella, että sinä et hänen taiteestaan nauti.

Naispelko23
Seuraa 
Liittynyt22.11.2015

Vierailija kirjoitti:
Naispelko22 kirjoitti:

Terveisin Naispelko22

Tuskin, AP:n miehessä on jotain miksi ei ole sitä jo jättänyt, jotain tärkeämpää kuin seksi. Hiippaile sinä feministi vaikka kuusikkoon.

Terveisin Naispelko22

SE ON LOPPU NYT

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oletko sanonut sille ettet saanut, tai pyytänyt jatkamaan sut loppuun?

Olen pyytänyt. Yleensä kommentti on "ensi kerralla katsotaan sitte..." Sikäli olen onnekas, että ylipäätään laukean ja joskus mies innostuu leikkimään niin että minäkin saan osani.

En vain ymmärrä tätä: minulle se ei ole poikkeus, vaan sääntö, että huolehdin miehen hyvästä olosta. Miksi minun kohdallani taas kyse on juhlapäivästä? Ei siis seksiin itsestäänselvästi liittyvästä asiasta.

Vinkkejä kertoneille tiedoksi, runkkaan sitten jälkeenpäin jos vielä tekee mieli. Yleensä miehen välinpitämättömyys vie halut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Naispelko22 kirjoitti:

Terveisin Naispelko22

Se on oikein hyvä, koska nainen on vain paras seksin korvike.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Nykyiseen tasa-arvoon kuuluu myös tämä: Jokainen on henkilökohtaisesti vastuussa omasta orgasmistaan.

Ap.n mies tuskin ilahtuu, jos ap tätä teesiä ryhtyy soveltamaan. Ap on tähän asti aina ystävällisesti tyydyttänyt miehen vaikka on itse jo saanut.  

Vierailija

Ei sulla ap mitään miestä ole. Olet se sama tussukka joka pelkää ja vihaa miehiä ja sepittää näitä samoja aloituksia joka päivä täällä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat