Mies aina irvistää oudosti kun saa orgasmin, sattuuko sitä?

Vierailija

Voiko se sattua kun sperma tulee ulos pippelistä? Siis ihan siinä viime sekunneilla sillä on usein sellaine tuskainen irvistys.

Kommentit (2)

kiroileva naikkonen

Vierailija kirjoitti:
Voiko se sattua kun sperma tulee ulos pippelistä? Siis ihan siinä viime sekunneilla sillä on usein sellaine tuskainen irvistys.

Jos ei ole mitään sukupuolitautia, niin ei satu. Naisena arvioisin näin. Jotkut vain irvistävät, ei siinä sen kummempaa. Äläkä yritä puuttua siihen tai tai ajatella mitään monimutkaista asiasta. Itse saatan joskus kiroilla, kun saan orgasmin, koska tekee vaan niin hyvää.

Vierailija

Ei mitään ihmeellistä. Kun mies saa kunnon orgasmin, hän irtaantuu tästä maailmasta. Ranskalaiset kutsuvat sitä pieneksi kuolemaksi. Kun on pois tästä maailmasta, kasvojen ja muidenkin lihasten hallinta loppuu ja siitä voi olla seuraksena ilmeiden vääristymistä, huutoa, nytkähtelyä ym hallitsematonta käytöstä. Mies vain nauttii täysillä ja hyvä niin, jos hän tekee sen sinun kanssasi, sillä silloin hänellä on täysi estottomuus ja luottamus sinuun. Ei tarvitse pidätellä.  Voit olla ylpeä saavutuksestasi. Minä olen päässyt samalaiseen pisteeseen nykyisen kumppanini kanssa. Aikaisemmin se oli sellaista varovaista puuhastelua ja omalla kädelläkin sai paremmat orkut. Ei enää.

M37

Uusimmat

Suosituimmat